تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 10:58
کد خبر : 112815

رسانه‌های عبری:

اختلافات میان اسرائیل و آمریکا به اوج خود رسیده است

اختلافات میان اسرائیل و آمریکا به اوج خود رسیده است

رسانه‌های عبری زبان با انتشار گزارش‌هایی به افزایش تنش‌ها میان کابینه رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا و احتمال وقوع درگیری‌های گسترده‌تر در جبهه شمالی اشاره کردند.

به گزارش تیتر داغ؛ سایت شبکه الجزیره در گزارشی به بررسی اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌های عبری زبان پرداخت و نوشت: رسانه‌های اسرائیلی در راستای پیگیری تحولات جنگ علیه نوار غزه به درگیری‌ها و بحث و جدل‌ها میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و دولت آمریکا اشاره کردند.

بر اساس این گزارش، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که در جریان مکالمات تلفنی اخیر میان کابینه نتانیاهو و دولت آمریکا انتقاداتی در خصوص اوضاع کنونی مطرح شده است.

این شبکه اذعان کرد: تنش‌های مذکور در جریان مکالمات تلفنی در سایه اختلافات گسترده و آشکار میان اسرائیل و آمریکا که طی هفته‌های اخیر در خصوص جنگ علیه نوار غزه و دیگر مسائل به اوج خود رسیده افزایش یافته است.

در این گزارش آمده است: سفر اخیر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به اسرائیل با برگزاری نشست‌های بسیار متشنج با مسؤولین اسراییلی همراه بوده است.

تحلیلگران صهیونیست در این شبکه تلویزیونی تصریح کردند: ایتمار بن گویر وزیر امنیت به تازگی نیروهای پلیس را تشویق کرده حتی اگر فلسطینی‌ها خطری برای اسرائیلی‌ها نداشته باشند به سمت آن‌ها شلیک کنند.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به افزایش تنش‌ها در جبهه شمالی و احتمال وقوع جنگ گسترده‌تر با حزب الله لبنان اشاره کرد.

در این گزارش به نقل از ایتان دیویدی رییس شورای اداره شهرک مرگلیوت آمده است: ما هر روز و بلکه هر ساعت شاهد وقوع حمله‌ها هستیم.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته گزارش داد که اختلافات گسترده ای میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و یوآو گالانت وزیر جنگ وجود دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: گالانت و نتانیاهو به سختی با یکدیگر صحبت می‌کنند. این در حالی است که جنگ برای صدوپنجمین روز پیاپی ادامه داشته است.

در این گزارش تاکید شده است: دو طرف از هفته‌های قبل تاکنون تلاش کرده اند تنش‌ها و اختلافات میان خود را مخفی نگه دارند اما موفق نشده اند.

نتانیاهو نه تنها با وزیر جنگ بلکه با دیگر مسوولان رژیم صهیونیستی اختلاف و تنش دارد به طوری که «یاییر لاپید» رییس جریان اپوزیسیون در رژیم صهیونیستی امروز تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اهمیتی به اسرائیل نمی‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.