تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 - 14:38
کد خبر : 108229

اردوغان: روزهای بدی در انتظار نتانیاهو است

اردوغان: روزهای بدی در انتظار نتانیاهو است

رئیس‌جمهور ترکیه با بیان اینکه ۶۰ تا ۷۰ درصد شهرک‌نشینان صهیونیست مخالف نتانیاهو هستند، گفت که روزهای بدی در انتظار او است.

به گزارش تیتر داغ؛ رئیس‌جمهور ترکیه گفت که روزهای بدی در انتظار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار دارد و آمارها نشان می‌دهد که حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد مردم اسرائیل مخالف بنیامین نتانیاهو هستند.

رجب طیب اردوغان طی سخنانی درباره تحولات غزه افزود که رژیم صهیونیستی باید تحت فشار قرار گیرد تا اجازه دهد مجروحان از غزه خارج شوند.

اردوغان ادامه داد: اسرائیل باید همه زندانیان فلسطینی را به سرعت آزاد کند و جنبش حماس هم باید گروگان‌ها را تحویل دهد؛ هر چند حماس تصمیم ندارد که گروگان‌ها را نزد خود به عنوان اسیر نگهداری کند.

رئیس‌جمهور ترکیه تصریح کرد: هدف ما برقراری فوری آتش بس در غزه است و تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف به‌کار می‌گیریم. ما با دقت برای اقداماتی که قرار است پس از آتش‌بس انجام دهیم، برنامه‌ریزی و معادلات را برای برقراری صلح پایدار تدوین می‌کنیم.

این اظهارات اردوغان در حالی است که وزارت بهداشت ترکیه اعلام کرد که این کشور، مصر و “اسرائیل” یک گروه هماهنگی را برای خروج مجروحان از نوار غزه تشکیل می‌دهند.

منبع: الجزیره

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.