تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 12:04
کد خبر : 102745

از تاثیر فناوری در رسانه نباید غافل شد

از تاثیر فناوری در رسانه نباید غافل شد

دبیر اطلاع رسانی دولت گفت: بحث هوش مصنوعی در حال تحول فناوری و تغییرات در جامعه انسانی است و ضرورت دارد تحولات فناوری در رسانه ها پیش بینی شود.

به گزارش تیتر داغ؛ امنیت غذایی امروز یک تهدید برای جامعه بشری است از این رو امیدبخشی در حوزه تأمین جامعه مورد تاکید مسؤولان دولتی است. احسان صالحی، دبیر اطلاع رسانی دولت در این باره گفت: فعالیت رسانه‌های رسمی دارای قوانین و قواعد بوده که در فضای مجازی برای تولید محتوا این قوانین وجود ندارد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه باید تأمین و تضمین شود بنابراین آینده نگری و آینده پژوهی در این حوزه دارای اهمیت است که باید تقویت شود.

وی ادامه داد: بحث هوش مصنوعی در حال تحول فناوری و تغییرات در جامعه انسانی است و ضرورت دارد تحولات فناوری در رسانه‌ها پیش بینی شود.

دبیر اطلاع رسانی دولت در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در این باره نباید از فناوری نانو غافل شد و باید در دستور کار متولیان باشد.

صالحی گفت: در حال حاضر دو سال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد و هر دولتی بر اساس نیازها شکل می‌گیرد. به عنوان مثال پس از دولت سازندگی احساس شد در فضای سیاسی باید تغییراتی ایجاد شود. در دولتی دیگر نادیده گرفتن قشر ضعیف شعارهای عدالت محوری را برجسته کرد.

صالحی در پایان گفت: در سال ۱۴۰۰پ س از تحریم، دولت سیزدهم برای پاسخ به نیاز به دوران تحریمی با نگاه و تکیه به داخل برنامه ریزی دارد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.