تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 0:58
کد خبر : 16411

استقلال و پرسپولیس به مجموعه ورزشی آزادی بدهکار هستند

استقلال و پرسپولیس به مجموعه ورزشی آزادی بدهکار هستند

حجت اله سیف، مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره مشکلات این ورزشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش تیتر داغ؛  حجت الله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره رفع نواقص این ورزشگاه در روز‌های تعطیلی به علت شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: همکاران من در مجموعه ورزشی آزادی به همراه مشاورانشان که در حوزه‌های تاسیساتی، ساختمانی و عمرانی هستند در تلاش هستند که در بعضی موارد که امکان بازسازی و به روز کردن وجود دارد، تعمیرات را انجام دهند.

سیف درباره اعتراض تیم‌های لیگ برتری از جمله استقلال و پرسپولیس به نامناسب بودن کیفیت چمن استادیوم آزادی عنوان کرد: ما در گذشته اعلام کردیم که در روز‌هایی که بارندگی وجود دارد، حرکت توپ کمی سخت‌تر انجام می‌شود، اما بعد از آن گفته‌ها و بررسی‌های کارشناسی که با کمک مسئولان سازمان لیگ بر روی چمن ورزشگاه آزادی انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که چمن از لحاظ ارتفاع و سایر موارد در حالت استاندارد خود است.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره بدهی‌های ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس برای اجاره ورزشگاه آزادی در برگزاری مسابقات خود عنوان کرد: این ۲ تیم مسابقات خود را در استادیوم آزادی برگزار می کنند و با توجه به بحث دولتی بودن این ۲ تیم، الزام و امکان پرداخت بدهی این ۲ باشگاه به مجموعه ورزشی آزادی وجود ندارد، اما درست است و استقلال و پرسپولیس بابت همین اجاره بهای بازی‌های خود به مجموعه ورزشگاه آزادی بدهی دارند و مدتی است که این بدهی پرداخت نشده است.

سیف درباره احداث ساختمان اداری توسط فدراسیون دوچرخه سواری در مجموعه ورزشی آزادی عنوان کرد: فدراسیون دوچرخه سواری محل فدراسیون خود را تغییر داده و در مجموعه ورزشی آزادی مستقر شده است. ساختمانی را کنار خود فدراسیون و پیست دوچرخه سواری در حال احداث دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.