تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1403 - 12:36
کد خبر : 116397

یک مسئول در سازمان دیده‌بان حقوق بشر:

اسرائیل عمدا نیروهای امدادرسان را در غزه هدف قرار می‌دهد

اسرائیل عمدا نیروهای امدادرسان را در غزه هدف قرار می‌دهد

یک مسئول در سازمان دیده بان حقوق بشر از حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه نیروهای امدادرسان در نوار غزه انتقاد کرد.

به گزارش تیتر داغ؛  مدیر بخش رژیم صهیونیستی و فلسطین در سازمان دیده بان حقوق بشر تاکید کرد که تاکنون بیش از ۱۷۰ تن از نیروهای امدادرسان در غزه جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: باید حمله به این نیروها در نوار غزه متوقف شود. امروزه هر شخصی که درصدد کمک رسانی به فلسطینی‌ها در نوار غزه باشد در معرض کشته شدن قرار می‌گیرد.

این مسئول سازمان دیده بان حقوق بشر تصریح کرد: اسرائیل با وجود آن که از فعالیت‌های کاروان نیروهای امدادرسان در نوار غزه مطلع بود آنها را هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود علیه نیروهای امدادرسان خارجی در نوار غزه بامداد امروز خودروی تیم وابسته به نهاد آشپزخانه مرکزی جهانی را در این باریکه هدف قرار داد.

این نهاد بین‌المللی مسئولیت توزیع کمک‌های بشردوستانه در نوار غزه را برعهده دارد. خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که هدف قرار دادن این خودرو در دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه دست کم هفت قربانی برجای گذاشته است. بر اساس گزارش رسانه‌های خبری شش تن از این قربانیان را نیروهای خارجی تشکیل می‌دهند.

در همین راستا دفتر اطلاع رسانی دولت نوار غزه اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست تیم بین‌المللی کمک رسانی متشکل از نیروهای انگلیسی، لهستانی، استرالیایی و دیگر کشورها را در این باریکه هدف قرار داده اند.

سخنگوی دفتر اطلاع رسانی دولت نوار غزه در گفت و گو با شبکه الجزیره تصریح کرد: این حمله یک پیام خطاب به کشورهای غربی دارد. جنایت مذکور بعد از جنایت یورش به بیمارستان شفای نوار غزه صورت گرفته است. اشغالگران صهیونیست به دنبال ترویج روایت‌های دروغین خود هستند.

منبع:الجزیره

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.