تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 فروردین 1399 - 8:38
کد خبر : 8355

اعلام آمادگی اساتید بسیجی برای مقابله با شیوع کرونا

اعلام آمادگی اساتید بسیجی برای مقابله با شیوع کرونا

مسئول بسیج اساتید دانشگاههای تهران گفت:اساتید بسیجی دانشگاههای تهران در قالب گروه‌ها آماده کمک رسانی علمی و فنی هستند و هم اعلام آمادگی کرده اند که با حضور میدانی در مراکز درمانی برای مقابله با ویروس کرونا، به مدافعین سلامت کمک رسانی کنند.

به گزارش تیتر داغ؛جلیل دارا با اشاره به فعالیت و اقدامات اساتید بسیجی در راه مقابله با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توضیح داد: هم اکنون در ۵۰ دانشگاه و پژوهشگاه‌های تهران گروه‌های علمی و جهادی اساتید آماده خدمت رسانی و همکاری با مدافعان سلامت در جهت مقابله با بیماری کرونا هستند.

وی افزود: اساتید بسیجی دانشگاههای تهران در قالب این گروه ها هم آماده کمک رسانی علمی و فنی در این زمینه هستند و هم اعلام آمادگی کرده اند که با حضور میدانی در مراکز درمانی برای مقابله با ویروس کرونا به مدافعین سلامت کمک رسانی کنند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران گفت: تعدادی از دانشگاهها و پژوهشگاههای تهران با محوریت گروه های علمی و جهادی مذکور در قالب اندیشکده ها و شرکتهای دانش بنیان آماده تولید مواد و ژل‌های ضد عفونی کننده هستند که در صورت حمایت و تأمین مواد اولیه اقدام به تولید و توزیع خواهند کرد.

دارا گفت: همچنین اساتید در کمک به اطلاع رسانی صحیح علمی به مردم و جامعه در قالب گروه های علمی در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند. طی اعلام همکاری ای که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و از طرفی با مجموعه‌هایی چون سپاه تهران داریم گروه‌های علمی – جهادی مذکور با دغدغه های ملی و اعتقادی و با داشتن روحیه بالای جهادی آماده هر نوع خدمت رسانی با تخصص‌های خاص هستند

منبع ؛ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.