تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402 - 11:17
کد خبر : 102051

فرمانده نیروی انتظامی کشور خبر داد؛

اقدام سریع پلیس در پاسخ سخت و پشیمان کننده به تروریست‌های کور دل

اقدام سریع پلیس در پاسخ سخت و پشیمان کننده به تروریست‌های کور دل

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با اشراف اطلاعاتی خوب پلیس، پاسخ سخت و پشیمان کننده‌ای به عاملان شهادت مأموران پلیس راه خاش زاهدان خواهیم داد.

به گزارش تیتر داغ؛ سردار احمد رضا رادان در جلسه کمیسیون عملیات در ستاد انتظامی استان سیستان و بلوچستان، با عرض تسلیت شهادت مأموران پلیس راه این استان بر عزم راسخ پلیس در تأمین امنیت مردم تاکید و پلیس را خادمان حسینی در برقراری نظم و امنیت عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) دانست.

وی ادامه داد: اقدامات آفندی اولویت مهم پلیس در انجام مأموریت‌ها است و ایمن سازی خودروها و تغییر تاکتیک باید هوشمندانه و دقیق در دستور کار قرار گیرد و استفاده از تجهیزات به روز پلیسی در برقراری امنیت مردم و مرزها یک ضرورت است.

رادان به هم افزایی و هم گرایی نیروهای انتظامی و مرزبانی و نهادهای امنیتی در مأموریت‌ها تاکید کرد و افزود: از ظرفیت سران طوایف و ریش سفیدان و علما در مشارکت و تولید امنیت پایدار باید بهره برد.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان خاطرنشان کرد: با اقدام سریع و ضربتی پلیس درس پشیمان کننده‌ای به تروریست‌های کور دل خواهیم داد و قطعاً استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای جولان این اشرار بزدل نخواهد بود.

منبع: پایگاه خبری پلیس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.