تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 6:09
کد خبر : 28129

نقشه شوم خریدار اینستاگرامی

نقشه شوم خریدار اینستاگرامی

مرد جوان پس از شناسایی فروشنده لوازم آرایشی در اینستاگرام، خودش را خریدار معرفی کرد و به همراه دوستش راهی آنجا شد تا نقشه شومی را که در سر داشت عملی کند.

به گزارش تیتر داغ؛ چند روز قبل زنی به اداره پلیس رفت و گفت به دام مردی شیطان صفت گرفتار شده است. وی توضیح داد: من در شرکت فروش لوازم آرایشی کار می‌کنم و برای فروش در اینستاگرام تبلیغاتی انجام داده بودم که مردی در نقش خریدار برایم پیام فرستاد و آدرس دفتر را گرفت.

وی ادامه داد: روز حادثه مرد خریدار به همراه دوستش قدم در دفتر گذاشت و وقتی مطمئن شد که تنها هستم ناگهان به سمتم حمله کرد و با تهدید دست و پای مرا بست. او با سرقت لوازم آرایشی و پول‌ها و طلاهایم مرا مورد آزار قرار داد و با همدستش فرار کردند.

با این شکایت پرونده‌ای در شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ٣۴ تهران قرار گرفت و با دستور بازپرس پرونده مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند و با سرنخ‌های موجود یکی از متهمان را دستگیر کردند.

ویگفت: من از نقشه دوستم خبر نداشتم. او می‌دانست که من معتاد هستم و پیشنهاد سرقت از دفتر لوازم آرایشی را داد و گفت با پول سرقتی می‌توانم به کمپ بروم و مواد را ترک کنم. من نیز همراه او رفتم اما پس از ورود به آن دفتر وی دست و پای زن جوان را بست و نقشه‌اش را عملی کرد. با اعترافات این مرد، وی بازداشت شده و تحقیقات برای دستگیری متهم اصلی ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.