تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1399 - 10:13
کد خبر : 10280

انهدام باند سارقان اماکن تجاری پایتخت

انهدام باند سارقان اماکن تجاری پایتخت

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق اماکن تجاری و مالخر اموال مسروقه با ۶۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از مغازه موبایل فروشی اش در حوالی خیابان آذربایجان پرونده اولیه در کلانتری ۱۰۸ نواب تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: شاکی پس از مراجعه به این پایگاه به کارآگاهان اظهار کرد، ساعت ۹ صبح یازدهم بهمن ماه حین باز کردن مغازه مشاهده کردم کرکره مغازه ام تخریب شده و ۱۷ دستگاه گوشی موبایل آکبند، لپ تاپ و مقادیر زیادی لوازم جانبی تلفن همراه در مجموع به ارزش ۴ میلیارد ریال سرقت شده است.

این مقام انتظامی گفت: تیم مبازره با سرقت اماکن پایگاه هشتم پس از انجام تحقیقات میدانی تصویری از چهره ۲ سارق را به دست آورند و در گام بعدی پس از تحقیقات پلیسی، موفق شدند هویت یکی از سارقان به نام «کیارش» را شناسایی کنند.

وی عنوان کرد: تصویر به دست آمده از متهم را به یگان‌های انتظامی و کلانتری‌های تابعه ارسال و در نهایت متهم پرونده در چهاردهم اسفند ماه توسط مأموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار با هویت جعلی دانیال به اتهام سرقت مغازه دستگیر و به این پایگاه انتقال یافت.

کارآگاه عزیزخانی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، دانیال یا همان متهم تحت تعقیب به نام کیارش در بازجویی‌های انجام شده به ۶۰ فقره سرقت مغازه با همدستی دو تن از دوستانش به نام‌های فرزاد و مهیار اعتراف و در شاخه دیگری از بررسی‌ها با اخذ دستور قضائی هجدهم فروردین ماه فرزاد در حوالی بزرگراه نواب و سی و یکم فروردین ماه مهیار در سه راه آذری دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: هر سه متهم به سرقت از مغازه با همکاری یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند که اموال سرقتی را به شخصی در حوالی خیابان جمهوری فروخته‌اند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه مالخر اموال مسروقه در چهاردهم خرداد ماه دستگیر شد، گفت: تا کنون ۲۳ تن از مال باختگان در مناطق مرکزی و غرب تهران شناسایی و هر سه متهم با قرار مجرمیت از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.