تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 16:58
کد خبر : 114819

ایمپلنت سوئیسی SPI

ایمپلنت سوئیسی SPI

ایمپلنت های دندانی به طور گسترده ای به عنوان موثرترین راه حل برای رفع از دست دادن دندان در نظر گرفته می شوند و در نتیجه، محبوبیت قابل توجهی در سراسر جهان به دست آورده اند. این افزایش تقاضا منجر به ظهور برندهای مختلف تولید کننده ایمپلنت دندان شده است. این برندهای ایمپلنت معمولاً در

ایمپلنت های دندانی به طور گسترده ای به عنوان موثرترین راه حل برای رفع از دست دادن دندان در نظر گرفته می شوند و در نتیجه، محبوبیت قابل توجهی در سراسر جهان به دست آورده اند. این افزایش تقاضا منجر به ظهور برندهای مختلف تولید کننده ایمپلنت دندان شده است. این برندهای ایمپلنت معمولاً در کشورهای مختلف مستقر هستند و اغلب ویژگی هایی را نشان می دهند که منعکس کننده کشور مبدا هستند.

انواع ایمپلنت سوئیسی در سرتاسر جهان بسیار محبوب هستند و توسط چندین دندانپزشک در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. ایمپلنت های سوئیسی ماندگاری طولانی دارند و کیفیت بالایی دارند. برخی از برندهای سوئیسی ممتاز هستند و کاشت آنها هزینه قابل توجهی خواهد داشت.

برای جایگزینی دندان از دست رفته، ایمپلنت دندان بهترین گزینه است. در صورتی که یک یا چند دندان از دست داده اید، ایمپلنت دندان یک راه عالی برای بازگرداندن جذابیت زیبایی به لبخند شماست. بسیاری از کشورهای مختلف، برندهای مختلفی از ایمپلنت ها را تولید می کنند. ایمپلنت های ساخت سوئیس یکی از بهترین انواع ایمپلنت ها هستند.در این مقاله به بررسی ایمپلنت سوئیسی SPI خواهیم پرداخت.

درباره ایمپلنت های سوئیسی SPI

ایمپلنت SPI، یک برند معتبر سوئیسی است که در سال ۱۹۷۵ تاسیس شد، این شرکت تولید کننده  ایمپلنت های دندانی با کیفیت برای بیمارانی است که دندان از دست رفته دارند. قابل ذکر است که ایمپلنت SPI محصول شرکت Thommen medial است. از معروف ترین ایمپلنت های این شرکت SPI نام دارد.

به همین دلیل در ایران و بیشتر کشور ها محصولات این شرکت به اسم SPI معروف شده است. این شرکت در حدود ۱۱ نوع ایمپلنت را به بازار جهانی  معرفی کرده و به بیش از ۲۵ کشور در سراسر دنیا صادر کرده است. آمار ها و تحقیقات نشان می دهد که موفقیت کاشت ایمپلنت SPI بیش از ۹۵% بوده و دندانپزشکان در سراسر جهان آن را به بیماران خود معرفی می کنند.

انواع فیکسچر های ایمپلنت سوئیسیSPI

فیکسچر نقش مهمی در درمان ایمپلنت ایفا می کند زیرا موفقیت کل این روش به اثربخشی آن بستگی دارد. فیکسچر که در داخل استخوان فک قرار می گیرد، به عنوان پایه ای برای ایمپلنت عمل می کند و باید با موفقیت با استخوان ادغام شود تا درمان پیشرفت کند. در نتیجه، اثربخشی تمام فرآیندهای مرتبط منوط به ادغام موفقیت آمیز این فیکسچر با استخوان فک است. ایمپلنت سوئیسی SPI دارای دو نوع فیکسچر می باشد:

  • ELEMENT
  • CONTACT

 

ایمپلنت سوئیسی SPI

هر دو فیکسچر ایمپلنت سوئیسی SPI دارای ویژگی های تقریبا مشابهی هستند که کار را برای دندانپزشکان برای کاشت ایمپلنت سهل و آسان کرده است. هر دو فیکسچر ایمپلنت SPI دارای سطوح INICELL هستند. این سطوح، ویژگی آب دوستی از خود نشان می دهند که منجر به میل ترکیبی خون و سایر مایعات برای چسبیدن به سطح ایمپلنت پس از بارگذاری می شود. این پدیده روند بهبودی در محل جراحی را تسریع می‌کند و باعث می‌شود که استخوان فک زودتر با فیکسچر جوش بخورد و در نتیجه پایداری درمان اولیه را افزایش داده و مدت درمان را کاهش دهد.

در نتیجه، احتمال موفقیت درمان افزایش می یابد. به غیر از تولید انواع فیکسچر این شرکت با بهره گیری از متخصصین در این حوزه توانسته اند با تولید کیت های جراحی دندان کار را برای دندانپزشک و بیمار سهل و آسان کنند با تولید این نوع کیت های جراحی بسیاری از معایب و عوارض های احتمالی کاشت ایمپلنت دندان کاهش می یابد.

مزایای ویژه ایمپلنت سوئیسی SPI

از مزایای ایمپلنت های SPI می توان به قابلیت استفاده در نواحی با فضای محدود و حجم کم استخوان اشاره کرد. ایمپلنت‌های SPI به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ساختارهای آناتومیکی کوچک‌تری را در خود جای دهند و آن‌ها را برای بیمارانی با برجستگی‌های باریک یا عرض استخوان محدود مناسب می‌سازند. علاوه بر این، اندازه کوچکتر آنها می تواند نیاز به روش های گسترده پیوند استخوان را در برخی موارد کاهش دهد. علاوه بر این، ایمپلنت‌های SPI می‌توانند یک گزینه درمانی کم تهاجمی ارائه دهند که منجر به زمان بهبودی سریع‌تر و کاهش ناراحتی برای بیماران می‌شود. در این قسمت برخی از ویژگی های ایمپلنت سوئیسی SPi  را مورد بررسی قرار داده ایم:

کیفیت برتر

ایمپلنت های SPI با جدیدترین فناوری ها و قطعات با کیفیت تولید می شوند. این ایمپلنت ها فوق العاده بادوام، مستحکم و قادر به تحمل فشار و نیروی شدید هستند.

طراحی منحصر به فرد

SPI طرح های چشم نواز و منحصر به فردی را ارائه می دهد که پس از اولین ظاهر زیبا ظاهر می شوند. طیف وسیعی از طرح ها را ارائه می دهد که از بین آنها می توان یکی از بهترین ها را برای نیاز خود انتخاب کرد.

جنبه مربوط به بیولوژی

SPI ایمپلنت های دندانی را با استفاده از مواد بیولوژیکی می سازد که با بافت های فیزیولوژیکی دهان سازگار است و تضمین می کند که بافت های اطراف پاسخ منفی نمی دهند.

قیمت کاشت ایمپلنت سوئیسی SPI

قیمت کاشت ایمپلنت های دندانی به عوامل مختلفی بستگی دارند. در مورد ایمپلنت های سوئیسی نیز این عوامل می تواند بر قیمت و هزینه کاشت ایمپلنت دندانی اثرگذار باشد. کیفیت ساخت، ایمپلنت برند، کشور سازنده، موقعیت کلینیک دندانپزشکی و تخصص دندانپزشک از عواملی است که می تواند بر قیمت کاشت ایمپلنت سوئیسی اثر گذار باشد. به طور کلی هزینه کاشت ایمپلنت سوئیسی SPI در شهر تهران در کلینیک های دندانپزشکی حدود مبلغ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.