تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 11:12
کد خبر : 101166

با فیلمسازان حاضر در "حوا"؛

این پسر ۲۷ سال است به دنیا نمی‌آید!/ احوالات شخصی‌ام فیلم شد

این پسر ۲۷ سال است به دنیا نمی‌آید!/ احوالات شخصی‌ام فیلم شد

پیمان فلاح کارگردان فیلم کوتاه «۳۲۳ ماه؛ چند هفته و چند روز» به ارایه توضیحاتی درباره این فیلم پرداخت.

به گزارش تیتر داغ؛ پیمان فلاح کارگردان فیلم کوتاه «۳۲۳ ماه چند هفته و چند روز» از آثار راه‌یافته به نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» درباره این فیلم کوتاه توضیح داد: داستان فیلم من درباره پسری است که ۲۷ سال است، به دنیا نیامده است! تلاشم این بود که این ایده را به تصویر دربیاورم و امیدوارم موفق بوده باشم. زمانی که این ایده به ذهنم رسید، نگاهی به احوالات شخصی‌ام داشتم و به وضعیت نسبت میان خودم و مادرم فکر می‌کردم و اینکه مقداری دیر به دنیا آمده‌ام!

این کارگردان ادامه داد: این اولین فیلم کوتاه من در مقام کارگردان است و آن را هم با بودجه شخصی ساختم. بعدها البته با حمایت پس از تولید انجمن سینمای جوانان فیلم به سرانجام رسید. فیلم در یک شب روایت می‌شود و از آنجایی که لوکیشن را در اختیار داشتیم، چند بار تست زدیم تا بتوانیم برای برداشت اصلی، در حداقل زمان فیلمبرداری را به سرانجام برسانیم تا در زمینه بودجه صرفه‌جویی کنیم.

فلاح درباره تفاوت میان تصویر به نمایش درآمده از زنان در فیلم‌ها و سریال‌ها با واقعیت موجود در جامعه هم گفت: برخی فیلم‌ها بوده‌اند که تصویری نزدیک به واقعیت ارائه کردند و در مقابل برخی آثار هم در این زمینه موفق نبوده‌اند اما در کلیت به‌نظرم سینمای ایران در بازنمایی تصویر زن عملکرد موفقی داشته است. در عین اینکه نمی‌توان کتمان کرد که میان تصویر ارائه شده از زنان در سینمای ایران با آنچه در واقعیت شاهدیم، فاصله هم وجود دارد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.