تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1399 - 18:28
کد خبر : 14910

بازدید از«کارما»ی مهتاب رخصتی به صورت مجازی

بازدید از«کارما»ی مهتاب رخصتی به صورت مجازی

موسیقی فارس- نمایشگاه «کارما» با آثار هنرمند نقاش و ترانه سرای تهران در نگارخانه مجازی راه اندازی شد تا علاقمندان به این سبک نقاشی بتوانند از نمایشگاه این هنرمند بصورت مجازی بازدید به عمل آورند.

به گزارش تیتر داغ؛ مهتاب رخصتی هنرمند این نمایشگاه با اعلام این خبر گفت: برگزاری این نمایشگاه بصورت مجازی به روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران گفت:این سبک اثر نقاشی از علایق شخصی‌ام است. زیرا معتقدم این مجموعه نقاشی با خطوط دوار ورنگهایی که دایره وار به دور هم نقش بسته اند که اشاره ایست به قانون «کارما»، سعی دارد «ما» را به خودمان«یادآوری» کند تا بهتر نگاه کنیم و از کنار بغضی بی‌تفاوت رد نشویم و باعث شکستنی نباشیم. و گاهی بیندیشیم : هرآنچه کنیم به خودو زندگیمان بازمی‌گردد..چه “عشق”باشد و چه “نفرت” چه خوب باشد و چه بد…«حتما بازمی‌گردد» .شاید باور کنیم حتی حس های ناپایدار و بلاتکلیف در چرخه ای پایدار و حساب شده به اتفاقی در هستی تبدیل می‌شود .
مهتاب رخصتی در ادامه درباره برگزاری مجازی این نمایشگاه اظهار داشت : با توجه به شرایط حال حاضر جامعه و همه‌گیری و شیوع بیماری کرونا، با پیگیری و همکاری خوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران برآن شدم تا نمایشگاه خود را به صورت اختصاصی و مجازی از طریق نگارخانه مجازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران برگزار کنم.
رخصتی ضمن دعوت از علاقمندان به این سبک از هنر نقاشی برای بازید از نمایشگاه خود گفت:
مجموعه «کارما» از دریچه رنگ و خیال و فلسفه نگاهی دارد به دنیای پیرامون با قلم وتفکر «مهتاب رخصتی»؛ دانش آموخته رشته گرافیک و تصویرگری که بعد از حدودا بیست سال تجربه و اجرا در زمینه نقاشی، با تکنیکها و سبکهای مختلف تصویرگری کتابهایی برای کودکان ، فعالیت در زمینه تبلیغات شهری که امروز تقدیم هنردوستان عزیز می‌شود.
مهتاب رخصتی متولد خردادماه۱۳۶۱-طراح گرافیک(۱۷سال سابقه فعالیت در حوزه تبلیغات شهری-ورزشی- موسیقی) و یکی از تصویرگران خوب در حوزه کودک است . او همکاری به عنوان تصویرگر با انتشارات درایت، سبزآرنگ ،ساحل و تصویرسازی مجله های مرتبط با کودک از جمله مجله خانواده ، جدول و ساحل را در کار نامه هنری خود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.