تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1402 - 14:41
کد خبر : 101653

رئیس پلیس فتای خوزستان:

باند اسکیمر در خوزستان منهدم شد

باند اسکیمر در خوزستان منهدم شد

رئیس پلیس فتای خوزستان گفت: با تلاش مأموران پلیس فتا باند اسکیمر در این استان منهدم شد.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ کارآگاه علی حسینی با اعلام این خبر بیان کرد: به دنبال مراجعه تعدادی مالباخته در خصوص برداشت غیرمجاز از حسابشان، کارشناسان پلیس فتای خوزستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وب افزود: مأموران عملیات ویژه پلیس فتا با کار فنی تخصصی شبانه‌روزی رد یکی از عاملان برداشت غیرمجاز را در شهرستان اهواز شناسایی و پس از هماهنگی قضائی و رصد اطلاعاتی حین مانده‌گیری از کارت بانکی شهروندان از دستگاه خودپرداز در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای خوزستان با اشاره به کشف ۹۰ کارت بانکی خام به همراه رمز عبور شاکیان، بیان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس نیز سه نفر همدست این کلاهبردار را که در استان‌های قم و کرج اقدام به تبدیل وجوه شاکیان به طلا می‌کردند، شناسایی و با اخذ نیابت قضائی در ۲ عملیات منسجم آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی گفت: یکی از متهمان که در کار جعل اسکناس فعالیت گسترده داشت در بازرسی از مخفیگاه او تعداد زیادی لوازم برش کاغذ، انواع رنگ، کاغذ و رول نخ پول و… کشف و ضبط شد.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شده که سرکرده باند با تهیه یک دستگاه اسکیمر (کپی کارت) و راه‌اندازی یک دکه اقدام به کپی برداری کارت بانکی شهروندان می‌کرد به گونه‌ای که در تلفن همراه او اطلاعات ۲ هزار و ۹۹۶ کارت بانکی به همراه رمز مربوطه یافت شد.

رئیس پلیس فتای خوزستان با تاکید بر اینکه شهروندان باید از اعلام رمز کارت بانکی به فروشندگان خودداری کنند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.