تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1399 - 3:19
کد خبر : 17461

بایدن: از هر هفت خانوار آمریکایی، یک خانوار گرسنه است

بایدن: از هر هفت خانوار آمریکایی، یک خانوار گرسنه است

رئیس جمهور آمریکا از افزایش میزان گرسنگی در میان مردم این کشور خبر داد.

به گزارش تیتر داغ؛ جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به گرسنگی مردم این کشور اذعان کرد.

بر این اساس، بایدن با انتشار بنری که بر روی آن نوشته شده است از هر هفت خانوار آمریکایی یک خانوار با مشکل تهیه غذا دست و پنجه نرم می‌کنند، در حساب توئیتری خود نوشت: ما نمی‌توانیم این موضوع را که میلیون‌ها آمریکایی برای تهیه غذا در سفره هایشان با مشکل روبرو هستند، تحمل کنیم. کنگره برای تمدید و سرمایه گذاری در برنامه‌های حیاتی غذایی باید فوراً برنامه نجات آمریکا را تصویب کند.

همچنین رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با رهبران اقتصادی در آمریکا دوباره با تاکید بر بحران گرسنگی در جامعه این کشور گفت: من پیشتر گفتم بار‌ها تاکید کرده ام که مسئولیت مهمی بر عهده دارم. کار من این است که جان مردم را حفظ کنم. ما تاکنون ۴۵۰ هزار نفر از مردم آمریکا را به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ از دست داده ایم. اگر به روشی قاطع و سریع اقدام نکنیم این میزان بسیار بیشتر خواهد شد.

وی افزود: بسیاری از کودکان در آمریکا گرسنه هستند. بسیاری از مردم در ناامنی غذایی به سر می‌برند. ما در مشکل بسیار بزرگی قرار داریم. کار من مقابله با این وضعیت است. با این حال، مجلس سنا وظیفه‌ای برعهده دارد. من مطمئنم که آن‌ها به خوبی از این موضوع آگاهند. از همین رو، باید با دولت من در این زمینه همکاری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.