تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1403 - 16:30
کد خبر : 117191

باید و نبایدهای انتخاب درب حیاط مناسب

باید و نبایدهای انتخاب درب حیاط مناسب

معرفی محصولات شرکت هیراد
درب حیاطی و پارکینگی، سایبان خودرو و ماشین، کانکس، ساختمان پیش ساخته، حفاظ درب و پنجره

انواع تولیدات گروه صنعتی هیراد

مجموعه ی هیراد تولیدات خود را با انوع سازه های فلزی حدود پانزده سال قبل آغاز نموده است. این مجموعه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با بهره گیری از تجربه و دانش و به کارگیری بهترین نیروی کار در تمام قسمت ها از تولید تا فروش، با کیفیت ترین محصولات را برای مردم عزیز تولید نماید.

این مجموعه هر ساله تولیدات خود را افزایش داده و هم اکنون با بیش از ۲۰ نوع محصول، شامل: انواع درب های فلزی حیاطی و پارکینگ، انواع سایبان خودرو حیاط و تراس، انواع حفاظ درب و پنجره، انواع کانکس، بارنگیر، سازه های شیشه ای، ساختمان های پیش ساخته و … توانسته خود را در بین برترین تولید کنندگان ایرانی جای دهد.

در این مطلب به طور خلاصه با پرفروش ترین تولیدات این مجموعه آشنا می شویم.

درب های فلزی

انواع درب فلزی در مجموعه ی هیراد تولید می شوند. این درب ها شامل درب های حیاطی به صورت درب نفر رو و درب یک و نیم لنگه و درب های پارکینگی می شود. درب های فلزی مجموعه ی هیراد با ورق فلزی با ضخامت ۳ میلیمتر در کنار پروفیل های فولادی فابریک صنعتی تولید می شوند. بیش از ۱۲۰ طرح متفاوت از درب های حیاطی در شرکت هیراد تولید می شوند. این شرکت امکان طراحی و تولید درب های اختصاصی را برای مشتریان خود قرار داده است. یعنی شما می توانید درب حیاط و پارکینگ خود را مطابق با سلیقه ی خود طراحی نموده و شرکت هیراد با بهترین متریال و بالاترین ظرافت درب مورد نظر شما را تولید نماید. پوشش تمام درب های فلزی مجموعه رنگ کوره ای الکترو استاتیک که بهترین و با دوام ترین پوشش برای سازه های فلزی است می باشد. قفل درجه یک در کنار شیشه ی سکوریت با نشان استاندارد تکمیل کننده ی امنیت و زیبایی درب ها در مجموعه ی هیراد می باشد. امکان نصب جک برقی و یا ریلی نمودن هر یک از درب های پارکینگی مجموعه بنا به درخواست مشتریان عزیز وجود دارد.

در کنار انواع درب های حیاطی فلزی، درب های فرفورژه از دیگر تولیدات این مجموعه می باشد تا بتواند سلایق و علایق همه ی مراعه کنندگان را تامین نماید.

 

 

حفاظ درب و پنجره و دیوار

حفاظ های درب و پنجره با طراحی های متنوع یکی دیگر از تولیدات مجموعه ی هیراد می باشد. حفاظ ها با متریال درجه یک تولید می شوند و با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش می شوند، از این رو مقاومت بسیار بالایی داشته و به خوبی از ساختمان و منزل شما محافظت می نمایند. شما می توانید جهت زیبایی بیشتر انواع حفاظ پله، پنجره، تراس و درب را با طراحی یکسان و به صورت ست سفارش داده تا نما و زیبایی ساختمان شما چندین برابر شود. جهت تکمیل امنیت منزل و ساختمان نرده های حفاظتی برای نصب بر روی دیوار طراحی و تولید شده اند.

سایبان خودرو و حیاط و بارانگیر

یکی از محصولات پر طرفدار در مجموعه ی هیراد، سایبان های خودرو و حیاط هیراد می باشد. سایبان به پوشش ثانویه گفته می شود که برای کارایی های مختلف کاربری دارد از جمله سایبان خودرو، سایبان حیاط و تراس، سایبان مغازه و فروشگاه و … . تنوع سایبان در مجموعه ی هیراد بسیار بالا می باشد. این سایبان ها با متراژ متفاوت بسته به فضای موجود و کارایی متفاوت قابل اجرا می باشند. سایبان های تولیدی شرکت هیراد سازه های بسیار مستحکم و با دوامند که در انواع شرایط جوی متفاوت قابلیت اجرا دارند. مهندسین مجموعه پس از طراحی سایبان مورد نظر با بهترین متریال آن سازه را ساخته و اجرا می نمایند. امکان اجرای هر یک از سازه ها در سراسر کشور میسر می باشد. نصاب های مجموعه از نزدیکترین نمایندگی جهت نصب اصولی و ایمن سایبان در محل حضور پیدا می کنند. بارانگیر ها نیز از سازه های بسیار سبک و ایمن هستند که جهت حفاظت درب و پنجره در مقابل بارش باران و جلوگیری از نفوذ آب به داخل ساختمان و همچنین کاهش تابش نور آفتاب به داخل ساختمان تولید شده اند.

 

 

کانکس

یکی دیگر از محصولات با کیفیت تولید شده در مجموعه ی هیراد کانکس ها هستند. کانکس ها اتاقک های کوچک قابل حملی هستند که بسته به کارایی و کاربری ای دارند ویژه سازی می شوند. کانکس ها با متریال متفاوتی ساخته می شوند محبوب ترین کانکس های مجموعه ی هیراد کانکس های ساندویچ پنلی و کانکس های ورقی که با ورق گالوانیزه تولید می شوند می باشند. مزیت مهم کانکس های مجموعه ی هیراد، سبکی در عین دوام و استقامت بالای آن ها است. کانکس ها به دلیل سرعت بالای ساخت از سازه های مقرون به صرفه به شمار می آیند. این سازه های قابل حمل برای کارایی متفاوت از جمله: کانکس نگهبانی، کانکس مسکونی، کانکس سرویس بهداشتی و حمام، کانکس امداد و نجات، کانکس نماز خانه و … طراحی و تولید می شوند.

 

 

ساختمان پیش ساخته

ساختمان پیش ساخته یکی از سازه هایی است که به دلیل سرعت بالا امروزه مورد استقبال قرار گرفته است. انواع متفاوتی از ساختمان های پیس ساخته در مجموعه ی هیراد وجود دارند. ساختمان های پیش ساخته ی ساندویچ پنلی، ساختمان های پیش ساخته ی چوبی، ساختمان های پیش ساخته ی بتنی و ساختمان های پیش ساخته ی LSF.

تمام قطعات ساختمان پیش ساخته ابتدا با دقت بالا طراحی شده و پس از بررسی های لازم در کارخانه تولید و سپس برای اجرا به محل نصب ارسال می شود. مزایا و کاربری های متفاوت انواع ساختمان های پیش ساخته به طور کامل در سایت مجموعه به آدرس www.a-hirad.com  بیان شده است. شما با مراجعه به سایت ضمن آشنایی با انوع تولیدات مجموعه ی هیراد به طور کامل با ویژگی ها و مزایای هر یک آشنا می شوید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.