تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 16:56
کد خبر : 112754

با عجیب‌ترین و جالب‌ترین دانستنی ‌های خودکار آشنا شوید؟

با عجیب‌ترین و جالب‌ترین دانستنی ‌های خودکار آشنا شوید؟

شگفتی هایی درباره خودکارها که نمی دانستید! برای نوشتن به غیر از ابزارآلات الکترونیکی، افراد به ابزار و وسایل خاصی مانند: قلم، خودکار، مداد و دیگر وسایل از این نمونه‌ ها نیاز دارند. شاید خیلی از افراد این ابزار و نوشته افزارها استفاده زیادی کرده ولی اطلاعات چندانی در مورد پیدایش یا شگفتی ‌های خودکار

شگفتی هایی درباره خودکارها که نمی دانستید!

برای نوشتن به غیر از ابزارآلات الکترونیکی، افراد به ابزار و وسایل خاصی مانند: قلم، خودکار، مداد و دیگر وسایل از این نمونه‌ ها نیاز دارند. شاید خیلی از افراد این ابزار و نوشته افزارها استفاده زیادی کرده ولی اطلاعات چندانی در مورد پیدایش یا شگفتی ‌های خودکار نداشته باشند و فقط به عنوان یک وسیله مفید و کاربردی از آنها استفاده کنند. به همین دلیل در این مطلب در مورد عجایب و دانستنی ‌های خودکار مواردی را به شما ارائه می کنیم.

خودکار چیست؟

خودکارها از نمونه‌ های متنوع قلم‌ ها به شمار می ‌آیند که برای نوشتن و گاهی برای خوشنویسی کاربرد دارند. از جمله قلم‌ هایی هستند که سنتی و کلاسیک بوده و برای استفاده نیاز به پر کردن مرکب یا جوهر ندارند. داخل این خودکارها لوله‌ هایی وجود دارد که جوهر چسبناکی در آن وجود داشته و گوی چرخشی فلزی در نوک خود دارد که به نوشتن کمک می کند.

امروزه انواع مختلفی از این خودکارها مانند خودکار هوشمند وارد بازار شده است که فقط برای نوشتن از آن استفاده نمی ‌شود و کاربرد های فراوان دیگری را هم دارد. این ابزار در شکل، رنگ و اندازه ‌های مختلف تولید می ‌شود و از انواع معروف آنها خودکارهای مکانیکی، ژل، روغنی و خود شارژ و … را می ‌توان نام برد. در ادامه این مطلب می خواهیم به دانستنی ‌های خودکار بپردازیم.

چند مورد جالب از دانستنی ‌های خودکار

  • می ‌دانستید که همین خودکارهای معمولی که مورد استفاده همگان است، یعنی بیک، می ‌تواند خطی را به طول ۲ کیلومتر ترسیم کند که این خط ۶ برابر بلندتر از برج ایفل است؟
  • یکی از دانستنی ‌های خودکار این است که در ماموریت آپولو، جان آقای نیل آرمسترانگ را فقط یک خودکار نجات داد. زیرا نیل و افرادش با به کارگیری یک خودکار به جای سوئیچ گمشده موتور توانستند دوباره به زمین برگردند.
  • از دیگر دانستنی ‌های خودکار که در کتاب گینس هم ثبت شده است، این است که بزرگترین خودکار دنیا توسط achary makunuri ساخته شده که پنج و نیم متر ارتفاع و وزنی ۳۷ کیلومتری دارد. بزرگترین خودکار در دنیا محسوب می ‌شود که البته بسیار زیبا و کاربردی طراحی شده است.
  • آیا می ‌دانستید که هر ساله بیشتر از ۱۰۰ نفر انسان در اثر بلعیدن خودکار فوت می ‌کنند؟ این افراد زمانی که خودکار را در دهان خود می گذارند ناخواسته آن را گاز گرفته و موجب بلعیده شدن سر آن می ‌شوند. به همین دلیل شرکت بیک سوراخ ‌هایی را روی خودکار برای جلوگیری از خفگی افراد طراحی کرده است.
  • یکی دیگر از دانستنی ‌های جالب این است که به دلیل اینکه جوهر خودکارهای ساچمه‌ ای سریع خشک می ‌شوند، استفاده کردن از این نوع از خودکارها می ‌تواند از انتخاب ‌های اولی باشد که افراد دست چپ دارند.

خودکارهای تبلیغاتی و تاثیر آنها در تبلیغات کسب و کار

خودکارهای تبلیغاتی از نمونه ابزارهای تبلیغاتی هستند که کاربردی بوده و به راحتی قابل حمل و جابه جایی هستند. در بیشتر مواقع در دسترس بوده و مورد استفاده قرار می گیرند. این هم می ‌تواند یکی از دانستنی ‌های خودکار باشد که از پرکاربردترین وسیله برای تبلیغات برند و نام تجاری محسوب می ‌شوند. زیرا می ‌توان روی آنها نام برند و آرم تجاری را حک کرد و بیشتر اوقات در معرض دید افراد قرار می گیرند و می ‌تواند کسب و کار مورد نظر را یادآور شود.

با عجیب‌ترین و جالب‌ترین دانستنی ‌های خودکار آشنا شوید؟

تبلیغات موثر با خودکار

این خودکارها در مقابل دیگر ابزار تبلیغاتی قیمت ارزان و مقرون به صرفه ‌ای دارند و با هزینه اندک می ‌توان مقدار زیادی از این کالای تبلیغاتی را تولید کرده و به کاربران زیادی ارائه کرد. برای مشاغلی که تازه به عرصه بازار وارد شده ‌اند و سرمایه اندکی دارند، می ‌تواند بهترین ابزار تبلیغاتی باشد؛ زیرا با هزینه کمتر افراد زیادی را به خود جذب می کند و موجب افزایش مشتری و آگاهی بیشتر کسب و کار می ‌شود.

دسترسی راحت و تطبیق پذیری این خودکارها نیز موجب تبلیغات وسیعی می ‌شوند. چرا که می ‌توان بین مخاطبین بیشتری آنها را ارائه کرد و با روش های رایگان در کنفرانس ‌ها، نمایشگاه‌ ها و … می ‌توان آن را به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند تبلیغاتی مورد استفاده قرار داد. این هم یکی از دانستنی ‌های خودکار است که در عرصه تبلیغات کاربرد گسترده ای دارد.

خودکارهای تبلیغاتی در صنایع مختلف توسط افراد متخصص و دیگر افراد مورد استفاده قرار می گیرند که برای هدف قرار دادن کسب و کارهای حرفه ‌ای یک روش ایده آل محسوب می ‌شود. طراحی ‌های شیک و جذاب و تولید با کیفیت ‌های بالا می ‌تواند تجربه نوشتن روان و راحت تر را به مخاطب ارائه کند. این ابزار می ‌تواند در افزایش تبلیغات کسب و کارها بسیار تاثیرگذار باشد و بهترین و مقرون به صرفه ‌ترین ابزار تبلیغات برای بهتر دیده شدن است.

خودرکارهای تبلیغاتی با جوپنزا

آژانس تبلیغاتی یا سایت جوپنزا در سال ۸۰ شروع به فعالیت کرده است و هدف این سایت تبلیغاتی طراحی، ایده پردازی و خلاقیت و نوآوری در بخش تبلیغات کسب و کارها است. در این مجموعه بازاریابی حرفه ای، افرادی متخصص با دانش و مهارت ‌های بالا حضور دارند که هدف آنها رشد و گسترش دادن کسب و کارها و برندهای معتبر است. یکی از ویژگی ‌های مهم این سایت که موجب شده از دیگر آژانس ‌های تبلیغاتی متمایز شود، دارا بودن چاپخانه ‌ای مستقل و جدا است که دارای سابقه ‌ای بیشتر از ۲۰ سال است. با خواندن دانستنی ‌های خودکار به شگفتی های این ابزار در تبلیغات پی بردیم.

در همین راستا نیز شرکت جوپنزا انواع مختلفی از خودکارهای تبلیغاتی را برای استفاده کابران ارائه کرده است. زمان سفارش از این مجموعه برای تبلیغات کسب و کار بدون نگرانی از نظر قیمت و کیفیت می ‌توانید اقدام کنید؛ زیرا شروع، رشد و تغییرات بیشتر کسب و کارها و برند های معتبر از طریق این سایت بوده است. کاربران از طرح‌ های خلاقانه و هوشمندانه سایت جوپنزا بهره برده اند و به رشد و گسترش دست پیدا کرده اند.

خدمات آن شامل: طراحی های کاتالوگ، بیلبوردها، لوگوها، اوراق ‌های اداری، سررسیدها و … است. خدمات دیگر این مجموعه هم شامل: طراحی غرفه‌ های نمایشگاهی، برگزار کردن نمایشگاه‌ ها و… نیز می شود. با صحبت مورد خودکارها و دانستنی ‌های خودکار می توانیم به تاثیر طراحی انواع مختلف هدایای تبلیغاتی ارزان و به صرفه جوپنزا پی ببریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.