تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1399 - 8:52
کد خبر : 10050

بدهی ۳۰ میلیاردی ناچیز است!

بدهی ۳۰ میلیاردی ناچیز است!

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مسائل مختلف توضیحاتی داد.

به گزارش تیتر داغ؛ احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در مورد سختی کار در این تیم پر طرفدار، اظهار داشت: تیم استقلال در بخش‌های مختلف از جمله عقد قرارداد، مسائل مالی و عمومی، زیرساخت‌ها و به دست آوردن درآمد پایدار با مشکلاتی مواجه است اما ما به دنبال این هستیم تا ابتدا نقاط منفی را برطرف و سپس باشگاه را به پیشرفت و توسعه برسانیم.

او در خصوص مدرک تحصیلی اش، گفت: من فوق لیسانس مدیریت ورزش و فوق لیسانس استراتژیک دارم. یک مدرک دکترای افتخاری هم از کانادا دارم، اما خود را دکتر نمی‌دانم و به دیگران گفتم من را با لقب دکتر صدا نکنند.

شناسنامه استقلال هستند

سعادتمند درباره برگزاری جلسات با پیشکسوت‌های باشگاه استقلال، عنوان کرد: ما اگر طی شبانه روز برای پیشکسوت‌های تیم وقت بگذاریم، باز هم کم است. آن‌ها شناسنامه استقلال هستند و اکثرشان نه تنها منفعتی نداشته اند بلکه سلامتی خود را هم از دست داده اند. من از جلسات با این افراد به برنامه‌های زیادی برای پیشرفت باشگاه رسیده ام.

او بیان کرد: در طرح ما برای کمپ حجازی، قرار شده دیوار دور تا دور کمپ را در قالب کاشی‌های ۲۰×۳۰ به هواداران واگذار کنیم که برف و باران هم آن را خراب نمی‌کند و در عوض هوادار می‌تواند عکس و کدملی را روی کاشی حک کند. آن مبلغ برای ساخت کاشی و مابقی برای ساخت هتلینگ، سیستم اداری، ترمیم چمن و … صرف خواهد شد. هواداران می‌توانند دیواری را به صورت خانوادگی خریداری کنند. این کاشی‌ها یادبود هر شخصی است و به باشگاه کمک می‌کنند.

اگر تا یک، ۲ ماه دیگر پُفک آبی هم دیدید تعجب نکنید/ بدهی ۳۰ میلیاردی ناچیز است!

سعادتمند در مورد مبلغ بدهی‌های تیم استقلال، اظهار داشت:  اگر در حسابرسی تراز منفی داشته باشیم، نمی‌توانیم وارد بورس شویم. اگر یک هزار میلیارد تومان ارزش برند استقلال است و مجموعه امام رضا (ع) فکر می‌کنم باشگاهی که بیش از سه هزار میلیارد تومان دارایی دارد، بدهی ۳۰ – ۲۰ میلیاردتومانی خیلی زیاد نیست. ما به دنبال کار کردن با کارگزاری‌های مختلف هستیم. اگر تا یک، ۲ ماه دیگر پُفک آبی هم دیدید تعجب نکنید. ما در حال تولید محصولات استقلال هستیم. با پوزش از همه عزیزانی که از نام استقلال استفاده می‌کنند، برند استقلال را به صورت مجانی به کسی نمی‌دهیم. متاسفانه بعضی هم در این بین سوء استفاده کردند. بیش از ۷۰ درصد کار‌های حقوقی انجام شده و تولیدات خودمان را به زودی آغاز خواهیم کرد.

منبع: جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.