تاریخ انتشار : جمعه 8 اردیبهشت 1402 - 7:46
کد خبر : 97233

برخورد با بی‌حجابی در واحدهای صنفی اصفهان

برخورد با بی‌حجابی در واحدهای صنفی اصفهان

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان گفت: واحدهای صنفی براساس قوانین بالا دستی، قانون عفاف و حجاب و مصوبه شورای اداری استان نباید به افراد بدون حجاب خدمات ارائه کنند.

به گزارش تیتر داغ؛ جواد محمدی فشارکی با تاکید بر اینکه متصدیان واحدهای صنفی هم باید حجاب داشته باشند، اظهار داشت: همه واحدهای صنفی شهرستان از طریق جلسات مختلف در جریان قوانین و رعایت عفاف و حجاب قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه از طریق پیامک هم به همه اعضا و اتحادیه‌ها اطلاع رسانی لازم شده، گفت: با حضور مسئولان دولتی، انتظامی و قضائی جلسات توجیهی مختلفی با رؤسای اتحادیه و اعضای هیأت مدیره مجتمع‌ها برگزار شده و نسبت به اجرای قانون توجیه شده اند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان افزود: در روزهای آینده هم در ورودی واحدهای صنفی پوستر رعایت حجاب و خدمات ندادن به افراد بی حجاب همراه با ذکر تمامی قوانین نصب می‌شود.

محمدی تاکید کرد: اگر متصدیان و کارکنان واحدهای صنفی و مجتمع‌های تجاری حجاب نداشته باشند واحد صنفی آن‌ها در گام نخست پلمب و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

وی گفت: اگر صاحبان واحدهای صنفی به افراد بدون حجاب خدمات دهند در مرحله نخست تذکر و اخطار دریافت می‌کنند و در صورت تکرار واحد آن‌ها پلمب می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان افزود: بازرسی اتاق اصناف از مهر پارسال طرح برخورد با بی حجابی را در واحدهای صنفی آغاز و از نیمه دوم فروردین ماه تشدید کرده است.

محمدی با یادآوری این که ۱۲۰ هزار واحد صنفی در شهرستان اصفهان فعال هستند گفت: در اصفهان بیش از ۹۹ درصد به قانون احترام می‌گذارند و از زمان اجرای طرح فقط ۶۹ واحد صنفی پلمب شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.