تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 - 12:45
کد خبر : 32630

برکناری‌ام به خاطر حفظ شأن حرف جالبی نیست؛ طرف حق ایستادم

برکناری‌ام به خاطر حفظ شأن حرف جالبی نیست؛ طرف حق ایستادم

سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری با گلایه از شیوه برکناری‌ وی گفت: این‌که گفته می‌شود به خاطر حفظ شأن برکنارم کرده‌اند، حرف جالبی نیست.

به گزارش تیتر داغ؛ محمدحسین برخواه سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری با حضور در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم درخصوص برکناری‌اش گفت: از پدرم یاد گرفتم که همیشه با عشق و علاقه کار کنم و دنبال کاسبی و عنوان نباشم. در حال حاضر هم فقط دنبال کمک به تیم ملی هستم و عنوان برایم مهم نیست. این‌که گفته می‌شود به خاطر حفظ شأن برکنارم کرده‌اند، حرف جالبی نیست. حفظ شأن رئیس فدراسیون از همه ما بالاتر است، ولی آیا شأن مرادی حفظ شد؟ به اعتقاد من احترام او نیز در این بین حفظ نشده است.

برخواه در مورد حمایت از وزنه‌برداران، گفت: مجبور بودم کنار وزنه‌برداران بایستم. در واقع من کنار حق ایستادم، چون به اعتقاد من حق وزنه‌برداران ضایع شده بود. البته خودم نیز از این مورد لطمه خوردم. ما در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، تیمی جوان و پرامید را راهی مسابقات کردیم و نایب قهرمان جهان شدیم. ما همان موقع نیز مشکلات را مطرح کردیم، ولی علی مرادی موضع گرفت که چرا این مشکلات را مطرح می‌کنیم. مقام معظم رهبری به صراحت بیان کرده‌اند که حق را باید طلب کرد و ما طلب ناحق نداشتیم. من به بچه‌ها گفته‌ام که مطالب به حق را باید از مسئولان بخواهند و خواسته‌های بچه‌ها ناحق نبود. ما خیلی تلاش کردیم که آقای مرادی در چند ماه آخر کار و پایان دوره ریاستش، طوری کار کند که مشکلات برطرف شود اما حقیقتا عزمی در اصلاح امور ندیدم.

وی در مورد این‌که تصور می‌شد رییس کمیته ملی المپیک مشکل را حل کند، تصریح کرد: صبح چهارشنبه با من تماس گرفتند که در جلسه حاضر شوم.  فکر کردم  (سیدرضا)صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک ریش سفیدی کند و بچه‌ها برگردند. این چند روز با آن‌ها در ارتباط نبودم تا روی ذهنشان تاثیرگذار نباشم. بچه‌ها عنوان کردند که با این وضعیت به اردو بر نمی‌گردند. رییس فدراسیون وضعیت فعلی را با تیم ملی فوتبال ۳۰ سال پیش و زمان مرحوم دهداری مقایسه می‌کند که درست نیست. مسائل ابتدایی باید برای قهرمانان فراهم شود نه این‌که اذهان عمومی به سمت دیگر برود. امیدوارم خدا کمک کند و این ماجرا ختم به خیر شود.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.