تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 20:29
کد خبر : 106070

بهترین دوره ICDL در تبریز

بهترین دوره ICDL در تبریز

آیا شما همیشه در جستجوی یک دوره حرفه‌ای برای افزایش مهارت‌های کامپیوتری خود هستید؟ آیا می‌خواهید مدارکی معتبر در این زمینه به دست آورید؟ اگر پاسخ شما بله است، دوره ICDL می‌تواند برای شما گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد. دوره ICDL یا “مدرک رایانه‌ای بین‌المللی”، یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین دوره‌های تخصصی کامپیوتر در جهان است. این دوره

آیا شما همیشه در جستجوی یک دوره حرفه‌ای برای افزایش مهارت‌های کامپیوتری خود هستید؟ آیا می‌خواهید مدارکی معتبر در این زمینه به دست آورید؟ اگر پاسخ شما بله است، دوره ICDL می‌تواند برای شما گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد.

دوره ICDL یا “مدرک رایانه‌ای بین‌المللی”، یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین دوره‌های تخصصی کامپیوتر در جهان است. این دوره به شما آموزش می‌دهد که چگونه از نرم‌افزارهای مختلفی مانند ورد، اکسل، پاورپوینت و اینترنت به طور حرفه‌ای استفاده کنید. علاوه بر این، مباحثی مانند امنیت رایانه‌ای، مدیریت پروژه‌ها و استفاده از سیستم‌های عامل نیز در این دوره مورد بررسی قرار می‌گیرند.

آموزشگاه کاسپین با سابقه‌ی بیش از۱۰سال در عرصه‌ی آموزش کامپیوتر و تکنولوژی، به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزش  ICDL   در تبریز شناخته می‌شود. این آموزشگاه با استفاده از اساتید مجرب و با تجربه، به شما مهارت‌های لازم برای کار با این نرم‌افزارها را آموزش می‌دهد. همچنین، با فراهم کردن محیطی دوستانه و مدرن، آموزشگاه کاسپین به شما امکان می‌دهد تا با راحتی و بهره‌وری بالا، دوره ICDL را به پایان برسانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دورهICDLدر آموزشگاه کاسپین تبریز، می‌توانید با شماره تماس (۴۱۶۴-۰۴۱) تماس بگیرید. با دوره ICDL در آموزشگاه کاسپین، به مهارت‌های کامپیوتری خود اضافه کنید و به عنوان یک حرفه‌ای مطمئن از توانایی‌های خود در این زمینه بهره‌برداری کنید.

آموزش مهارت های هفتگانه کامپیوتر در تبریز

شما با شرکت در دورهICDL، طی آموزش مهارت های هفتگانه کامپیوتری یا همان ای سی دی ال بصورت جزء به جزء با مبانی کامپیوتر، ویندوز، اینترنت، نرم افزار ورد، نرم افزار اکسل، نرم افزار اکسس، نرم افزار پاورپوینت و دیگر نرم افزار های اداری آشنا خواهید شد. با شرکت در این دوره می توانید در کنار یادگیری حضوری ، از فیلم های آموزشی و جزوات رایگان استفاده نمایید.

 درضمن شرایط پرداخت شهریه، به صورت اقساط می باشد. ما در آموزشگاه کاسپین ، زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای، در محیطی آرام، با امکانات پیشرفته و اساتیدی متخصص، شما را دقیقا به آنچه که می خواهید می رسانیم و همواره بصورت رایگان، در حین دوره و پس از دوره پشتیبان شما خواهیم بود. پس از دوره شما قادر خواهید بود علاوه بر مدرک داخلی، مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت نمایید.

اهمیت شرکت در دوره icdl در تبریز

جای خالی این آموزش ها آنجا احساس می شود که در آینده ای نزدیک که بسیاری از این دانش آموزان وارد دانشگاه می شوند ، از کار کردن با نرم افزارهای تخصصی رشته خود عاجز می مانند. چرا که با اصول و پایه کار با کامپیوتر و نرم افزارهای رایانه ای به خوبی آشنا نشده اند.

در این موارد ، افراد با خودآموزی سعی می کنند تا این مهارت ها را یاد بگیرند. که این روش آموزشی گاهی ممکن است به صورت ناقص اتفاق بیفتد و یا مدت زمانی که برای یادگیری صرف می شود ، طولانی و خسته کننده شده و به نوعی باعث از دست رفتن انگیزه در شخص گردد. در اینجا وظیفه آموزشگاه ها و مؤسسات آموزشی است که با برگزاری دوره های آموزشی مختلف در این زمینه ، همچون دوره ICDL ، این خلأ آموزشی را جبران نمایند.

با شرکت در دوره ICDL در آموزشگاه کاسپین، شما نه تنها مهارت‌های کامپیوتری اساسی را یاد می‌گیرید بلکه همچنین به یک فرد مسلح برای مقابله با نیازهای دنیای دیجیتالی امروزی تبدیل خواهید شد. این دوره یک گام مهم در راه بهبود فرصت‌های شغلی و توسعه حرفه‌ای شماست. آموزشگاه کاسپین با تدریس متخصصان برجسته و امکانات آموزشی عالی، منتظر حضور شما در این دوره است تا شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماید.

بهترین دوره ICDL در تبریز

بهترین آموزشگاه کامپیوتر در تبریز

آموزشگاه کاسپین به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌ کامپیوتر در تبریز شناخته می‌شود. این آموزشگاه با سابقه و تجربه بیش از چند دهه در زمینه آموزش مهارت‌های کامپیوتری و فناوری اطلاعات، به عنوان مؤسسه‌ای برجسته و قابل اعتماد در تبریز شناخته می‌شود.

یکی از دوره‌های برجسته این آموزشگاه، دورهICDL  مهارت‌های کامپیوتری اساسی است که به عنوان یکی از مهمترین دوره‌های کامپیوتری جهان محسوب می‌شود. این دوره به شما امکان می‌دهد تا مهارت‌های کامپیوتری اساسی را با استفاده از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای اصلی مانندWord،Excel،PowerPointو غیره یاد بگیرید.

آموزشگاه کاسپین با اساتید متخصص و متعهد، امکانات آموزشی به‌روز و محیط آموزشی مدرن خود، برای شما ایجاد کرده تا بتوانید با اطمینان کامل مهارت‌های کامپیوتری را تا سطح بالا توسعه دهید. به علاوه، دریافت گواهی‌نامهICDLاز این آموزشگاه به شما در مسیر توسعه حرفه‌ای و افزایش فرصت‌های شغلی کمک خواهد کرد.

بنابراین، اگر به دنبال یادگیری مهارت‌های کامپیوتری اساسی و بهبود توانمندی‌های خود در این زمینه هستید، آموزشگاه کاسپین به عنوان بهترین انتخاب در تبریز برای شما خواهد بود.

دوره آموزش آی سی دی ال ویژه استخدام در تبریز

در دنیای امروز، کامپیوتر و امور اداری با استفاده از آن بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی انسان شده‌اند. حتی در سازمان‌ها و ادارات سنتی، بدون استفاده از سیستم‌های کامپیوتری، رشد اقتصادی و توسعه اداری ممکن نیست. از این رو، اهمیت تسلط به کامپیوتر و مهارت‌های کامپیوتری در حیات روزمره بسیار واضح و برجسته است.

در زمینه بازار کار نیز، دوره ICDL (مهارت‌های کامپیوتری اساسی) که شامل IT،Windows،Word،Excel،Access و PowerPoint می‌شود، از اهمیت بسیاری برخوردار است. در هر شغل و سمتی که در آن به استخدام رسیدن را در نظر دارید، نیاز به دانش در زمینه مهارت‌های کامپیوتری دارید. می‌توان گفت که هیچ سمتی در امور اداری وجود ندارد که فرد بتواند بدون آشنایی با کامپیوتر به عملکرد موفقی دست پیدا کند. این موضوع حتی ارتباطی با میزان حقوق و جایگاه شغلی ندارد.

مهارت‌های کامپیوتری هفتگانه در حین انجام کارهای روزمره بسیار حیاتی و ضروری هستند. بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها برنامه‌های توسعه‌ای خود را بر پایه آشنایی با اصول کامپیوتری و مهارت‌های کامپیوتری برنامه‌ریزی می‌کنند. به همین دلیل، یادگیری مهارت‌های کامپیوتری تبدیل به یک لازمه در تکمیل رزومه شغلی شده و کارفرماها از مرور رزومه‌هایی که فاقد این مهارت‌ها هستند، امتناع می‌نمایند.

در نتیجه، افرادی که با این مهارت‌ها آشنایی ندارند، نمی‌توانند به عنوان یک عضو موثر در سمت‌های اداری به کار گرفته شوند. دوره ICDL  در آموزشگاه کاسپین تبریز به شما این امکان را می‌دهد که با تدریس کاربردی و عملی مباحث مورد نیاز در زمینه مهارت‌های کامپیوتری، به طور کامل برای ورود به بازار کار آماده شوید و مهارت‌های لازم را به دست آورید.

بهترین دوره ICDL در تبریز

مدرک معتبرicdl  در تبریز

دریافت مدرک معتبر به منظور ارائه به سازمان های اداری و استخدامی ، منوط به اخذ آن مدرک از سازمانی معتبر و رسمی است .بنابراین به منظور دریافت مدرک icdl مورد تایید سازمان اداری و استخدامی لازم است تا از طریق یکی از این سازمان ها اقدام نمایید .
آموزشگاه کامیپوتر کاسپین یکی از بهترین آموزشگاه های کامپیوتر در سطح تبریز است که با سابقه طولانی مدت و چند ساله خود توانسته به خوبی پاسخگوی نیاز متقاضیان دریافت مدرک معتبر و رسمی باشد .مدارک ارائه شده توسط این آموزشگاه نه تنها برای استخدام و اشتغال در داخل کشور اعتبار دارد ، بلکه در هنگام مهاجرت نیز برایتان نقشی مفید و اساسی را ایفا خواهد نمود.

در دورهiCDLچه مهارت هایی را فرا میگیریم

کامپیوتر و اینترنت در دهه های اخیر جای خود را در زندگی ما باز کرده .بنابراین در مواجه با آن نباید نگران باشید .بلکه لازم است تا برای بروبرو شدن با آن در منزل و یا محل کار ، تا حدودی با عملکردهای آن آشنا باشید .یکی از راه های آشنایی با علوم کامیپوتر ، آشنایی با مباحثICDLیا مهارت های هفتگانه به معنای مهارت کار با سیستم کامیپوتری است. و اما دورهICDLشامل هفت مهارت کاربردی است که عبارتند از :

  1. IT(مفاهیم ابتدایی در فناوری اطلاعات) :دانشجویان در این مهارت با مفاهیم کلی سخت افزار و نرم افزار آشنا شده و نحوه کار با سیستم را فرا خواهند گرفت
  2. :WINDOWSداوطلبان در این مبحث نحوه استفاده از سیستم عامل و اعمال تنظیمات دلخواه را بر روی آن فرا خواهند گرفت .علاوه بر این نحوه مدیریت فایل ها از جملهCOPY ,PASTE , CUTو…را آموزش خواهند دید .
  3. :WORDورد یکی از محبوبترین برنامه های واژه پرداز است و دانشجویان نحوه کار با این برنامه و ایجاد ،ویرایش ، قالب بندی ، ایجاد جدول و…را آموزش خواهند دید .
  4. EXCEL صفحه گسترده:در این مبحث دانشجویان نحوه کار با نرم افزار اکسل و صفحه گسترده و نحوه ایجاد ، ویرایش ، قالب بندی ، جد.ل بندی ، فرمول نویسی و انواع محاسبات و…را فراخواهند گرفت.
  5. ACCESS پایگاه داده :در این مبحث درسی ، دانشجویان نحوه کار با پایگاه داده و نحوه ایجاد کوئری های مقدماتی و نحوه ویرایش آن ها را فراخواهند گرفت .
  6.    :POWER POINTنرم افزار پاورپوینت از دیگر مباحثی که در دوره هایICDLجامع مورد تدریس واقع شده و دانشجویان نحوه کار با این نرم افزار ارائه مطلب را فرا خواهند گرفت.نحوه ایجاد اسلایدها ، ویرایش و قالب بندی متن ها و تصاویر داخل این نوشته ها و اعمال انیمیشن به صفحات ، از مواردی است که در این دوره آموزشی مورد تدریسواقع میشود.
  7.  :INTERNET در این بخش ، دانشجویان با نحوه گشت و گذار اینترنتی بطوریکه شاخص های امنیتی رعایت شود ، آشنا میگردند .همچنین نحوه کار با صفحات مرورگر را فراخواهند گرفت.نحوه ساخت ایمیل ، دریافت ، ویرایش و ارسال نامه الکترونیکی نیز از جمله مواردی است که در این دوره آموزشی تدریس میگردد.

چه افرادی باید در دورهICDL  شرکت کنند؟

شرکت در دوره‌های آموزشیICDL (مهارت‌های کامپیوتری اساسی) تنها برای دانشجویان رشته کامپیوتر محدود نمی‌شود. هر فردی که به کامپیوتر علاقه دارد، می‌تواند در این دوره شرکت کند. این دوره مناسب برای افرادی است که با کامپیوتر آشنا هستند و می‌خواهند به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت کنند. شرایط سنی برای شرکت در این دوره محدودیتی ندارد و افراد با سن‌های مختلف از ۱۳ تا ۵۰ سال می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

این دوره مناسب برای:

  • افرادی که علاقه دارند کارهای کامپیوتری را خودشان انجام دهند.
  • افرادی که به دنبال شغل دوم و پردرآمد هستند.
  • فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مختلف در رشته‌های متنوع.
  • دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به کامپیوتر هستند.
  • افرادی که می‌خواهند به صورت عملی و حرفه‌ای با کامپیوتر کار کنند.
  • کارمندان دولتی و شرکت‌های خصوصی که ملزم به یادگیریICDLهستند.

بنابراین، این دوره به افرادی از تمامی زمینه‌ها و سنین امکان یادگیری مهارت‌های کامپیوتری را می‌دهد و به آنها این امکان را می‌دهد که به صورت حرفه‌ای با ابزارهای کامپیوتری کار کنند.

نحوه ثبت نام در کلاس هایICDL  در تبریز

برای ثبت نام در دوره آموزش مهارت های هفتگانه کامپیوتر در تبریز می توانید یا از طریق مراجعه حضوری به یکی از شعب آموزشگاه یا از طریق واتساپ به شماره۰۹۳۶۱۳۶۴۱۶۴یا از طریق تماس تلفنی با شماره چهار رقمی آموزشگاه۰۴۱-۴۱۶۴اقدام به ثبت نام در این دوره آموزشی نمایید.جهت مشاوره رایگان و استعداد یابی شغلی با ما تماس بگیرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.