تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آذر 1401 - 6:14
کد خبر : 91301

بهترین نوع چمن مصنوعی چیست؟

بهترین نوع چمن مصنوعی چیست؟

یکی از پوشش­های جذابی که می­توان در بسیاری از موارد برای زیباسازی سطوح مختلف از آن استفاده نمود چمن مصنوعی است. چمن مصنوعی را می­توان یک گزینه بسیار مناسب و زیبا، برای ایجاد فضایی نزدیک به طبیعت در محیط­های مختلف دانست. شهرنشینی و دوری از طبیعت باعث شده افراد همواره به دنبال راهی باشند تا

یکی از پوشش­های جذابی که می­توان در بسیاری از موارد برای زیباسازی سطوح مختلف از آن استفاده نمود چمن مصنوعی است. چمن مصنوعی را می­توان یک گزینه بسیار مناسب و زیبا، برای ایجاد فضایی نزدیک به طبیعت در محیط­های مختلف دانست. شهرنشینی و دوری از طبیعت باعث شده افراد همواره به دنبال راهی باشند تا در هر محیطی، المانی از طبیعت را به کار برده و به این شکل، به فضا رنگ و روح ببخشند. یکی از ساده­ترین گزینه­ها برای این منظور، استفاده از چمن مصنوعی است.

اگر شما نیز به دنبال انتخاب چمن مصنوعی برای پوشش سطوح مختلفی چون، باغچه، حیاط ویلا، روف گاردن، کف باشگاه و مهدکودک و… هستید قطعاً مایلید بدانید که بهترین نوع چمن مصنوعی چیست؟ یا قیمت چمن مصنوعی ارزان چقدر است؟ در این مطلب به طور کامل به این موضوع پرداخته خواهد شد:

انتخاب بهترین نوع چمن مصنوعی

واقعیت آن است که انتخاب بهترین نوع چمن مصنوعی، کاملاً به نیاز شما و فضایی که در آن قصد استفاده از چمن مصنوعی دارید بستگی خواهد داشت. فاکتورهای مختلفی وجود داشته که به کمک آن­ها می-توانید به راحتی موفق به خرید یک چمن مصنوعی باکیفیت شوید. از بین این فاکتورها، در ادامه مهم­ترین موارد آورده شده­اند:

۱. انتخاب چمن مصنوعی براساس فضای موردنظر

در قدم اول باید مشخص شود که برای چه محیطی قصد استفاده از چمن مصنوعی را دارید. بسته به این که برای یک محیط بسته به دنبال چمن مصنوعی هستید یا این که دوست دارید سطح یک فضای باز را با چمن مصنوعی بپوشانید انتخاب­ها متفاوت خواهد بود.

در واقع باید براساس نوع استفاده­، تعیین کنید که چمن مصنوعی شما چه فاکتورهایی داشته باشد. به عنوان نمونه یک چمن مصنوعی برای زمین بازی کودکان، بایستی نرم و راحت باشد تا کودکان به راحتی امکان بازی بر روی آن را داشته باشند.

تعیین فضای موردنظر باعث شده که نیمی از راه خرید بهترین نوع چمن مصنوعی را طی کرده و انتخاب مناسب­تری داشته باشید.

۲. انتخاب چمن مصنوعی براساس برند

از دیگر فاکتورهایی که در زمان خرید یک چمن مصنوعی خوب باید به آن توجه شود برند آن است. با انتخاب یک برند خوب می­توان، نسبت به کیفیت چمن مصنوعی انتخابی خود مطمئن بود. در این زمینه در حال حاضر برندهای مختلفی فعالیت دارند و به همین دلیل باید در انتخاب دقت بیشتری به خرج داده و به سراغ برندی بروید که کیفیت چمن مصنوعی تولیدی­های خود را در اولویت قرار داده است.

بهترین نوع چمن مصنوعی چیست؟

۳. انتخاب چمن مصنوعی براساس قیمت

قیمت از دیگر مواردی است که خیلی از انتخابات را تحت تاثیر قرار خواهد داد. طبیعی است که در خرید چمن مصنوعی، خیلی از افراد به دنبال یک چمن ارزان قیمت باشند. اما این نکته را باید در نظر داشت که قیمت نباید عامل اصلی تصمیم­گیری شما در این زمینه باشد.

چمن مصنوعی از مواردی است که احتمالاً تا سال­ها در فضای موردنظر قرار خواهد گرفت و بسیار مهم است که جنس خوبی داشته و کیفیت روزهای اول خود را به خوبی حفظ کند. برای همین توصیه می­شود که به کیفیت و قیمت در کنار هم توجه نموده و کیفیت را فدای قیمت نکنید. چرا که خیلی زود باید به فکر تعویض دوباره چمن مصنوعی باشید و این به منزله پرداخت هزینه مضاعف خواهد بود.

خیلی از برندها با وجود ارائه محصولاتی باکیفیت، قیمتی مناسب نیز برای محصولات خود در نظر خواهند گرفت. کافی است کمی وقت گذاشته و بهترین برند را انتخاب کنید.

۴. انتخاب چمن مصنوعی براساس شکل الیاف

چمن­های مصنوعی از نظر شکل، در انواع مختلفی عرضه می­شوند. هر یک از این چمن­های مصنوعی دارای کاربرد خاص خود هستند و باز هم نوع نیاز شما و فضای موردنظر تعیین کننده شکل چمن مصنوعی می­باشد.

به عنوان نمونه چمن مصنوعی­های وی شکل دارای پره­های محکمی هستند و به طبع دوام بیشتری خواهند داشت لذا برای زمین بازی انتخاب مناسب­تری می­باشند. این در حالی است که چمن مصنوعی با الیاف سی شکل دارای سطحی نرم­تر و ظاهری طبیعتی­تر هستند و به همین دلیل بیشتر برای مصارف تزیینی به کار برده می­شوند.

۵. انتخاب چمن مصنوعی براساس ارتفاع آن

ارتفاع نیز از دیگر مواردی است که ممکن است خرید یک چمن مصنوعی را تحت تاثیر قرار دهد. بهترین نوع چمن، چمنی با ارتفاعی مناسب است. اما باز هم نوع استفاده شما، تعیین می­کند که چمن مصنوعی موردنظر چه ارتفاعی داشته باشد.

معمولاً ارتفاع بین ۳۰ تا ۳۷ میلی­متر بسیار مناسب می­باشد و باعث شده چمن ظاهر زیبایی به خود بگیرد. این نوع چمن مصنوعی به راحتی این امکان را به شما داده تا بر روی آن به بازی مشغول شده و از طرفی بابت کثیفی آن نگرانی نداشته باشید.

بهترین نوع چمن مصنوعی چیست؟

۶. انتخاب چمن مصنوعی براساس رنگ آن

رنگ چمن مصنوعی نیز از دیگر مواردی است که در تعیین بهترین نوع چمن مصنوعی نقش خواهد داشت. معمولاً برای ایجاد محیطی که تداعی­کننده طبیعت باشد بهترین رنگ چمن مصنوعی رنگ سبز است اما با این حال رنگ چمن­های مصنوعی تنها به همین یک مورد ختم نخواهد شد.

شما می­توانید بسته به فضای موردنظر به سراغ دیگر رنگ­های چمن مصنوعی نیز بروید.

۷. انتخاب چمن مصنوعی براساس ابعاد

در انتخاب بهترین نوع چمن مصنوعی ابعاد آن نیز دخیل است. چمن­های مصنوعی از نظر عرض با هم متفاوت هستند و می­توان آن­ها را در ابعاد ۲، ۴ و ۵ متری تهیه نمود. در این مورد نیز باید به عرض فضای موردنظر توجه داشت.

لازم به ذکر است که نمونه­های ۴ و ۵ متری نصب آسان­تری داشته و به اتصالات کمتری نیاز دارند. در این نوع از چمن­های مصنوعی کمترین میزان هدررفت صورت می­گیرد.

خرید بهترین نوع چمن مصنوعی

همانطور که در این مطلب به آن اشاره شده برای خرید بهترین نوع چمن مصنوعی، این شما هستید که باید تعیین کنید از یک چمن مصنوعی چه انتظاراتی دارید. از این رو بایستی به خوبی نیازهای خود را شناسایی نموده و بعد دست به انتخاب یک چمن مصنوعی مناسب بزنید.

شرکت گامان تزیین جاوید یکی از بهترین شرکت­های فعال در زمینه تولید و پخش چمن مصنوعی است که شما می­توانید به راحتی بسته به نیاز خود بهترین چمن مصنوعی را از این شرکت تهیه کنید. از طرفی این شرکت با وجود ارائه بهترین چمن­های مصنوعی، دارای مناسب­ترین قیمت­هاست.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.