تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1401 - 7:54
کد خبر : 95181

بهترین پادکست آموزشی فارسی

بهترین پادکست آموزشی فارسی

پادکست های آموزشی بسیار زیادی وجود دارد که در حوزه ها و موضوعات مختلف روایت میشوند. یکی از موضوعاتی که در پادکست ها روایت میشود، محتوای جنایی و کیفری است که اغلب آنها روایت کننده موضوعات و پرونده هایی در موضوعات قتل، تجاوز به عنف، سرقت، روابط نامشروع و …. است. در این گونه پادکست

پادکست های آموزشی بسیار زیادی وجود دارد که در حوزه ها و موضوعات مختلف روایت میشوند.
یکی از موضوعاتی که در پادکست ها روایت میشود، محتوای جنایی و کیفری است که اغلب آنها روایت کننده موضوعات و پرونده هایی در موضوعات قتل، تجاوز به عنف، سرقت، روابط نامشروع و …. است.
در این گونه پادکست ها سعی میشود که ضمن توضیح موضوعات جنایی، نکات آموزشی نیز بیان شود تا افرادی که به عنوان شنونده به پادکست ها گوش میدهند، بتوانند چند نکته را هم یاد بگیرند. چیزی که در حال حاضر در پادکست دادپویان شاهد آن هستیم. به دلیل اینکه پادکست دادپویان اقدام به روایت پرونده هایی میکند که موضوعات جنایی دارند و اغلب پرونده هایی است که به موسسه حقوقی دادپویان ارجاع شده است. در ضمن روایت این پرونده ها که توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام میشود، نکات حقوقی و قضایی نیز در خصوص آن پرونده روایت میشود که همین امر موجب افزایش آگاهی شنونده ها نسبت به موضوعی که روایت میشود خواهد شد.

هدف اصلی از ساخت پادکست آموزشی تعلیم و انتقال دانش است. این نوع پادکست‌ در زمینه‌های مختلفی ساخته می‌شوند و دارای مزایای زیادی هستند.
مزایای پادکست آموزشی برای عموم افراد و دانشجویان حقوق
پادکست آموزشی چیست؟ همان‌طور که از نام آن مشخص است هدف اصلی از ساخت این پادکست‌‌ها، آموزش است. این نوع پادکست‌ها در زمینه‌های مختلفی ساخته می‌شوند و دارای مزایای زیادی هستند. اولین مزیت پادکست آموزشی این است که در همه حال چه در حال رفت‌وآمد باشید و چه در حال انجام فعالیت‌های دیگر، می‌توانید به آن گوش دهید. عموم مردم و دانشجویان حقوق می‌توانند با استفاده از ابزارهای قابل‌حمل با دست و یا لپ‌تاپ‌های قابل‌حمل به پادکست گوش دهند.
دومین مزیت این پادکست این است که به دانشجویان حقوق کمک می‌کند تا مطالب حقوقی و کیفری و پرونده های جنایی را بیاموزند و با نکات حقوقی آن آشنا شوند. یکی از پادکست هایی که در زمینه آموزشی در خصوص نکات حقوقی و کیفری به صورت تخصصی فعالیت میکند، پادکست آموزشی دادپویان است.
بهترین پادکست آموزشی فارسی
پادکست آموزشی به دانشجویان و دانش‌آموزان معلول که از انواع ناتوانی‌های جسمی و یادگیری رنج می‌برند، راهی برای یادگیری مطالب آموزشی بدون نیاز به خواندن یا مشاهده صفحه‌نمایش یا تخته در کلاس را نشان می‌دهد. کسانی که در دوران تحصیل خود از مشکلات نارساخوانی، ضعف بینایی و یا سایر معلولیت‌ها رنج می‌برند، می‌توانند از این پادکست‌های آموزشی تولیدشده بسیار بهره‌مند شوند. تولید پادکست آموزشی به این افراد فرصت یادگیری برابری در کنار سایر همسالان خود می‌دهد.
پادکست آموزشی حقوقی
اگر قصد دارید وارد دنیای تبهکاران شوید ولی اطلاعات کافی از آن ندارید، پادکست آموزشی حقوقی انتخاب مناسبی برای شما است. انواع مختلفی از این پادکست‌ها وجود دارد که در اینجا ما به چند مورد اشاره می‌کنیم. اولین مورد پادکست آموزشی دادپویان است. از این پادکست تا به حال هفده اپیزود منتشر شده است که در آن در مورد پرونده های جنایی در ایران، قتل، تجاوز به عنف، سرقت، روابط نامشروع، کلاهبرداری و سرقت و غیره صحبت می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.