تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 - 17:51
کد خبر : 31793

بهترین پارچه مبل راحتی از سایت فابریک ۲۴

بهترین پارچه مبل راحتی از سایت فابریک ۲۴

زمانی که تصمیم به تکمیل لوازم منزل میگیرید؛ خرید مبل یکی از بزرگ‎ترین دغدغه‌ها و تصمیم‌گیری‌هاست! بدون هیچ شکی این مبلمان است که به سالن خانه جلوه‌ای خاص می‌بخشد، پس باید در انتخاب آن نهایت دقت را بکار گیرید. مهم ترین موضوع در این میان هم به انتخاب پارچه مبلی مناسب که با سبک مبل

زمانی که تصمیم به تکمیل لوازم منزل میگیرید؛ خرید مبل یکی از بزرگ‎ترین دغدغه‌ها و تصمیم‌گیری‌هاست! بدون هیچ شکی این مبلمان است که به سالن خانه جلوه‌ای خاص می‌بخشد، پس باید در انتخاب آن نهایت دقت را بکار گیرید. مهم ترین موضوع در این میان هم به انتخاب پارچه مبلی مناسب که با سبک مبل و تم رنگی دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد برمیگردد! درواقع شما برای خرید یک پارچه مناسب مبلی نه تنها باید به زیبایی بصری، بلکه به عمر مفید آن نیز توجه داشته باشید. زیرا در طی مدت زمان استفاده مداوم آسیب‌هایی به پارچه وارد می‌شود که در نتیجه هزینه‌های اضافی تعمیر را به دنبال خواهد داشت.

خوشبختانه در حال حاضر پارچه مبلی‌های ارائه شده توسط فابریک ۲۴ تماما از جنس‌های مرغوب و باکیفیت بالایی می‌باشد. میتوانید برای مشاهده نمونه‌ای از این پارچه‌ها سری به بخش انواع پارچه مبلی بزنید. با این حال اما همواره نکاتی وجود دارد که به شما در رقم زدن بهترین انتخاب کمک می‌کند. در ادامه قصد داریم شما را با این نکات آشنا کنیم.

 

توجه به سبک مبلمان

برای اینکه در خرید پارچه مبلی انتخاب قابل قبولی داشته باشید؛ باید به سبک دکوراسیون و سبک مبلمان خود توجه ویژه‌ای نشان دهید. مثلا با خود فکر کنید که قصد خرید چه نوع مبلمانی را دارید؟! آیا مبلمان از نوع راحتی را می‌پسندید یا سبک مدرن یا ست استیل با سلیقه شما همخوانی دارد؟

بطور کلی هر سبک مبلمان، نوع پارچه‌ مخصوص و منحصر به فرد خود را می‌طلبد! مسلما شما نمیتوانید برای مبل‌های سلطنتی از پارچه‌های معمولی و سبک استفاده کنید. قطعا بهترین پارچه مبلی برای این نوع مبلمان، پارچه‌های مخمل یا ابریشمی است!

اما اگر میخواهید برای مبلمان‌های مدرن و مینیمال پارچه بخرید قطعا جنس‌های پورشه، مازراتی و حتی چرم گزینه مناسب‌تری برای انتخاب است. با توجه به اینکه این نوع پارچه‌ها، سلایق بیشتری را پوشش می‌دهد. پارچه مبل راحتی باید بسیار نرم و راحت باشد و ترجیحا از پارچه های طرح دار استفاده شود ولی نه طرح برجسته. پارچه مبل راحتی برجسته که باشد نشستن روی آن را شاید دچار مشکل و ناراحتی کند اما اگر پارچه طرح دار استفاده کنید کثیفی روی آن دیر تر خود نمایی میکند.

 

انتخاب رنگ مناسب

از مهم‌ترین المان‌هایی که در انتخاب پارچه مبلی باید توجه خاص و ویژه‌ای به آن داشت؛ رنگ پارچه است! زمانی که رنگ پارچه‌های مبل به درستی انتخاب شود تفاوت بارزی را در دکوراسیون به وجود می‌آورد و حتی میتواند فضایی دلبازتر و بزرگ‌تر از آن چیزی که هست را فراهم آورد. از طرفی تاثیرگذاری بیشتری هم دارد. همه ما به خوبی آگاهیم که انتخاب رنگ تیره برای متراژهای کم اصلا صحیح نیست و فضا را کوچک تر نشان می‌دهد. در عوض هرچه رنگ پارچه مبلی انتخابی روشن‌تر باشد؛ حس نشاط بیشتری را در سالن ایجاد می‌کند.

اگر از مبلمان سلطنتی استفاده می‌کنید، رنگ‌های خنثی مانند بژ، طلایی و… بهترین انتخاب است. هر چند که با این حال باز هم همه چیز بستگی به سلیقه شما دارد.

 

بهترین پارچه مبل راحتی از سایت فابریک 24

انواع پارچه مبلی

حال میدانید برای خرید پارچه مبلی باید به چه نکاتی توجه داشته باشید. اما کدام یک از انواع پارچه‌ها، برای مبلمان شما مناسب است؟ خب بیایید با انواع پارچه‌های موجود در بازار آشنا شوید.

 

پارچه مخمل

پارچه مخمل را باید از جمله پرطرفدارترین و پرمتقاضی‌ترین نوع پارچه مبلی بدانید که تنوع بالا و زیبایی آن مطمئنا چشم هر خریداری را به خود جذب می‌کند. اغلب این نوع پارچه برای مبلمان استیل و کلاسیک استفاده می‌شود. زیرا ابهتی خاص و بسیار شیک به محیط می‌بخشد. در این میان نباید از مرغوبیت این نوع پارچه‌ها غافل شد!

 

پارچه چرم

هیچ اهمیتی ندارد که در چه دهه یا چه قرنی زندگی می‌کنیم زیرا مبلمان با پارچه مبلی چرم همواره مورد توجه بوده است و جایگاه ویژه‌ای را در میان خریدارد دارد! این نوع از پارچه‌های مبلی یک استایل خاص به مبلمان می‌بخشد و به نوعی آن را در دسته مبلمان لاکچری قرار می‌دهد.

جالب اینجاست که نظافت این نوع از پارچه‌ها بسیار آسان بوده و کافیست پارچه‌ای آغشته به مواد شوینده را بر روی آن بکشید؛ تمامی کثیفی‌ها در مدت زمانی کوتاه از میان خواهد رفت.

اما حواستان باشد اگر پارچه چرم نامرغوبی را انتخاب کنید مطمئنا در مدت زمانی کوتاه پس از استفاده پوسته پوسته شده و ظاهر زیبای اولیه خود را از دست خواهد داد.

بهترین پارچه مبل راحتی از سایت فابریک 24

و در آخر

مسئله اینجاست که انواع پارچه مبلی معرفی شده آنقدر زیاد است که نمیتوان از تمامی آنها تنها در یک مقاله صحبت کرد. اگر میخواهید بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید؛ در ابتدا سری به فروشگاه فابریک ۲۴ بزنید و از تنوع بالای پارچه‌ها مطلع شوید. سپس با توجه به سلیقه خود، دسته مناسبی را انتخاب کرده و تصمیم‌گیری کنید.

اگر هم در این مسیر با مشکل مواجه شدید؛ توصیه می‌شود که حتما با متخصصان سایت فابریک ۲۴ تماس بگیرید آنها راهنمایی‌هایی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.