تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 6:32
کد خبر : 35773

به تاج کمک کردم رئیس فدراسیون بشود/ مهندسی انتخابات نتیجه نداد

به تاج کمک کردم رئیس فدراسیون بشود/ مهندسی انتخابات نتیجه نداد

رئیس سابق هیات فوتبال استان خوزستان گفت: مهندسی انتخابات میرشاد ماجدی برای ریاست فدراسیون فوتبال نتیجه نداد.

به گزارش تیتر داغ؛ انتخابات فدراسیون فوتبال روز گذشته برگزار و در نهایت مهدی تاج در رقابت با میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد.

یکی از افرادی که پیش از برگزاری انتخابات به مهندسی کردن آن از سوی میرشاد ماجدی اعتراض داشت، عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان خوزستان بود. طالقانی چندی پیش از سوی فدراسیونِ تحت نظر ماجدی از سمتش در هیات فوتبال عزل شد تا به عنوان حامی مهدی تاج در مجمع فدراسیون، حق رای نداشته باشد.

باوجود برکناری طالقانی اما تاج بازهم به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد.

طالقانی در خصوص این اتفاقات گفت: خوشبختانه مجمع دموکراتیک و بدون حاشیه برگزار شد. شب قبل از مجمع، اتفاقات خاصی رخ داد و دبیر فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای را برای لغو انتخابات داد. هیات رئیسه این تصمیم را برگرداند و ان شاءالله که مشکلی هم برای فوتبال رخ می‌دهد.

وی افزود: اعضای مجمع روی انتخاب مهدی تاج مُصر بودند و نشان دادند انتخابات دموکراتیک است. بعضی‌ها مثل من در مجمع حضور نداشتم. در واقع، سرپرست وقت فدراسیون رای استان خوزستان را گرفته بود چرا که حتی مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی هم در مجمع نبود و صاحب امتیاز باشگاه را دعوت کرده بودند.

رئیس سابق هیات فوتبال خوزستان درباره اینکه مدعی شده بود میرشاد ماجدی به دنبال مهندسی انتخابات است، تصریح کرد: بله، حتی مرا از هیات فوتبال برداشتند اما این اقدامات آنها نتیجه‌ای نداشت. ماجدی زمانی که به عنوان کارشناس در دوره قبل انتخابات وارد هیات رئیسه شد، ۲۰ یا ۲۱ رای داشت و در انتخابات اخیر، فقط توانست چهار رای بیشتر به دست بیاورد؛ آن‌هم بعد از چند ماه کار کردن به عنوان سرپرست.

«آیا شما هم اعتقاد دارید دبیر فدراسیون فوتبال با لغو شبانه مجمع، به دنبال کودتا در شب انتخابات بود؟» طالقانی در پاسخ به این سئوال اظهار کرد: استنباط من این نیست ولی دبیر فدراسیون مسئولیتی برای لغو مجمع ندارد. مسئولیت بر عهده کمیته بدوی است. قانون و اساسنامه روشن است. اینکه کامرانی فر تصمیم به لغو مجمع گرفت را باید خودش پاسخگو باشد.

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه چند رای برای رسیدن مهدی تاج به صندلی ریاست برای او جمع کرده بود؟ گفت: تاج برادر بزرگ من است و همیشه در تصمیماتم از او مشاوره گرفته‌ام. برای انتخابات، او را گزینه اصلح می‌دانستم و به خاطر همین طرف مقابل، مرا از هیات فوتبال برداشت. انتخاب تاج نتیجه زحمت مجمع بود و من هم به نوبه خودم کمک کردم.

طالقانی در پایان تاکید کرد که برای انتخابات هیات فوتبال استان خوزستان مجدداً ثبت نام می‌کند و قصد دارد فعالیتش را در این هیات از سر بگیرد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.