تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1400 - 7:18
کد خبر : 23893

بیانیه پلوسی درباره انتشار اسناد حملات ۱۱ سپتامبر

بیانیه پلوسی درباره انتشار اسناد حملات ۱۱ سپتامبر

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از تصمیم بایدن برای انتشار اسناد حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر حمایت کرد.

به گزارش تیتر داغ؛  پایگاه اینترنتی در رئیس مجلس نمایندگان آمریکا آمده است: پس از آن که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، یک فرمان اجرایی را برای آغاز بازبینی و انتشار اسناد مرتبط با حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر امضا کرد، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، این بیانیه را منتشر کرد:

“در سال ۲۰۰۱، من عضو ارشد کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان و در نتیجه ریاست تحقیقات مشترک دو حزبی را درباره حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ برعهده داشتم و مدت‌ها است که از انتشار اسناد مرتبط با این حملات حمایت کرده ام.”

“من به عنوان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از تصمیم رئیس جمهور بایدن برای بازبینی اسناد مرتبط با حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر و انتشار عمومی آن، از جمله اسناد طبقه بندی شده قبلی مرتبط به مداخله عربستان سعودی، به طور کامل حمایت می‌کنم.”

“صحبت کردن درباره ۱۱ سپتامبر موضوع ناراحت کننده‌ای است. ۲۰ سال بعد، ما همچنان خاطرات کسانی را که از دست دادیم و کسانی که در آن روز تبدیل به قهرمان شدند، عزیز می‌داریم. پس از آن، ضروری است که حقیقت کامل را درباره آن روز وحشتناک دریابیم. همه مردم آمریکا– به ویژه خانواده‌های قربانیان– حق دارند حقیقت را بدانند.

“من در مجلس نمایندگان از کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان و از آدام شیف، رئیس این کمیته، که بر این روند نظارت دارند، به طور کامل حمایت می‌کنم. ”

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.