تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 11:50
کد خبر : 101027

در نشست مدیران روابط عمومی استانداری‌ها انجام شد؛

تاکید بر اطلاع‌رسانی واقعی مجاهدت اقتصادی دولت

تاکید بر اطلاع‌رسانی واقعی مجاهدت اقتصادی دولت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای و همچنین مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور بر اطلاع رسانی واقعی و عالمانه مجاهدت اقتصادی دولت مردمی، تاکید کردند.

به گزارش تیتر داغ؛ در نخستین نشست مشترک معاونان اقتصادی و مدیران کل روابط عمومی‌های استانداری‌های سراسر کشور که با حضور محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای و افشار دارابی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور برگزار شد، بر لزوم تقویت انعکاس فعالیت‌های مهم اقتصادی دولت سیزدهم به افکار عمومی تاکید شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در این نشست گفت: بر پایه آسیب شناسی انجام شده در حوزه اقتصادی مشخص شد که نیازمند همکاری بیشتر معاونان اقتصادی استانداری‌ها با مدیران کل روابط عمومی برای اطلاع رسانی مناسب از فعالیت‌های انجام شده هستیم.

کوشش تبار با اشاره به طرح‌های مهم استانی و ملی، احیای بیش از چهار هزار واحد تولیدی راکد و نیمه فعال و همچنین اشتغالزایی، افزود: مصادیق این نوع کارهای اقتصادی تأثیر گذار باید برای مردم اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی و سیاه‌نمایی، ادامه داد: همکاری بخش اقتصادی و روابط عمومی، به هم افزایی و ارائه تصویری واقعی از تلاش‌های شبانه روزی دولت مردمی منجر خواهد شد که خروجی آن “امید و اطمینان بخشی” به جامعه خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور تاکید کرد: از صف تا ستاد، همه باید در میدان باشیم تا در برابر توطئه‌های دشمن، بیش از گذشته شاهد کشوری منسجم، مقتدر و مردم سالار باشیم.

کوشش تبار اظهار کرد: در این زمینه کارگروهی تشکیل خواهد شد تا هماهنگی لازم برای تولید مستمر محتوا انجام شود و در صورت لزوم از سایر دستگاه‌ها هم در آن عضویت داشته باشند.

مجاهدت‌های معاونان اقتصادی به تصویر کشیده شود

افشار دارابی مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور نیز در این وبینار مشترک با اشاره به اینکه کارهای اقتصادی بزرگی در دولت مردمی شکل گرفته یا ریل گذاری شده است، گفت: قصد بزرگ نمایی و تبلیغات خلاف واقع نداریم اما هر آنچه که در ۲ سال اخیر در عرصه اقتصادی به نتیجه رسیده را باید به اطلاع ملت برسانیم.

وی با اشاره به لزوم نگاه کارشناسی در امر اطلاع رسانی افزود: روابط عمومی‌ها کارهای تبیینی انجام می‌دهند و با همه قامت و امکانات باید مجاهدت‌های دولت مردمی برای ملت ایران تشریح شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور با بیان اینکه باید متناسب با بوم هر استان، اقدامات انجام شده را منعکس کرد، ادامه داد: لازم است ظرفیت‌های هر استان با هماهنگی معاونان اقتصادی مشخص و با تقسیم کار، بستر اطلاع رسانی به افکار عمومی فراهم شود.

در این نشست وبیناری مدیران کل معاونت هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور، چند تن از معاونان اقتصادی و مدیران کل روابط عمومی استانداری‌ها به بیان دیدگاه‌ها و اقدامات انجام شده پرداختند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.