تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 10:52
کد خبر : 111712

تداوم حمله‌های هوایی اشغالگران به نوار غزه

تداوم حمله‌های هوایی اشغالگران به نوار غزه

تداوم بمباران منازل مسکونی در سراسر نوار غزه و هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در نوار غزه و کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به تحولات فلسطین است.

به گزارش تیتر داغ؛ در سایه تشدید بمباران بخش‌های مسکونی در نوار غزه طی بامداد و صبح امروز چهارشنبه رزمندگان فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری عناصر متجاوز را هدف قرار دادند.

بمباران منازل مسکونی در سراسر نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی به حمله‌های وحشیانه خود علیه سراسر نوار غزه طی بامداد و صبح امروز ادامه داد به طوری که این حمله‌ها علیه منازل مسکونی در رفح واقع در جنوب غزه چندین شهید و زخمی برجای گذاشت.

خبرنگار شبکه المیادین در نوار غزه تاکید کرد که صدای انفجارهای شدیدی در پی حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه خان یونس واقع در جنوب نوار غزه به گوش می‌رسد.

شبکه المیادین گزارش داد که حمله‌های هوایی وحشیانه علیه منطقه‌های مرکزی نوار غزه باعث شده این منطقه‌ها به لرزه درآیند.

تداوم حمله‌های هوایی اشغالگران به نوار غزه

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته بمباران اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را از سرگرفتند. جنوب و مرکز شهر خان یونس نیز شاهد تشدید این حمله‌ها بود.

این حمله‌های هوایی منازل مسکونی در خیابان صلاح الدین واقع در مرکز نوار غزه را نیز دربرگرفتند.

به دنبال بمباران منازل مسکونی نزدیک مدرسه‌های وابسته به سازمان ملل در شرق اردوگاه المغازی چندین فلسطینی بی گناه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

مقاومت رزمندگان فلسطینی در برابر تجاوز اشغالگران

از سوی دیگر گزارش‌های رسانه‌ای از وقوع درگیری‌های شدید میان رزمندگان فلسطینی با عناصر متجاوز در محورهای مختلف نوار غزه حکایت دارد.

بر اساس این گزارش‌ها، نیروهای فلسطینی در شرق و مرکز خان یونس با عناصر اشغالگر درگیر شدند. این در حالی است که منطقه‌های مذکور به شدت از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بمباران می‌شوند.

در همین خصوص شبکه المیادین گزارش داد که عناصر صهیونیست زخمی شده با بالگرد از مرزهای شمالی به بیمارستان رامبام منتقل شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز به هلاکت تعداد جدیدی از عناصر خود اذعان کرده است.

تداوم حمله‌های هوایی اشغالگران به نوار غزه

حمله پهپادی متجاوزان صهیونیست به طولکرم

از سوی دیگر منابع خبری تاکید کردند که یک پهپاد متعلق به اشغالگران صهیونیست منطقه‌ای را در محله ابوالفول واقع در اردوگاه طولکرم در کرانه باختری هدف قرار داد.

همچنین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که اشغالگران متجاوز به شهر قلقیلیه در کرانه باختری حمله کرده و اقدام به تخریب یک قبرستان در این منطقه کردند.

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه ابودیس واقع در شرق قدس اشغالی نیز یورش بردند. آن‌ها به منزل جهاد جعاره یک اسیر آزاد شده فلسطینی در اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل حمله کرده و پسر وی را بازداشت کردند.

منطقه بیت فوریک واقع در شرق نابلس نیز شاهد حمله‌های عناصر اشغالگر و بازداشت تعدادی از جوانان فلسطینی بود.

این متجاوزان با یورش به اردوگاه نور شمس واقع در کرانه باختری جاده‌ها و زیرساخت‌های این اردوگاه را تخریب کردند.

تداوم حمله‌های هوایی اشغالگران به نوار غزه

هدف قرار گرفتن عناصر اشغالگر در کرانه باختری

از سوی دیگر نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری مانند روزهای گذشته به حمله اشغالگران صهیونیست به این منطقه واکنش نشان دادند.

این رزمندگان فلسطینی تجهیزات عناصر اشغالگران را در نابلس گلوله باران کردند. همچنین درگیری‌های شدیدی میان دو طرف در این منطقه به وقوع پیوسته است.

رسانه‌های خبری گزارش دادند که انفجار یک بمب در مسیر بولدوزر نظامیان صهیونیست در اردوگاه نورشمس واقع در طولکرم باعث انهدام آن شد.

رزمندگان فلسطینی در این اردوگاه با عناصر صهیونیست درگیر شده و مانع پیشروی آن‌ها شدند.

گردان‌های شهدا الاقصی اعلام کرد که نیروهای فلسطینی متجاوزان صهیونیست را در اردوگاه‌های نور شمس و الشهدا هدف قرار دادند.

گردان‌های شهدا الاقصی اعلام کرد که نیروهای فلسطینی در طولکرم در واکنش به ترور صالح العاروری یکی از رهبران برجسته حماس در بیروت توسط رژیم صهیونیستی یک عملیات ضدصهیونیستی علیه ایست بازرسی عناب انجام دادند.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.