تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1400 - 6:02
کد خبر : 21545

ترامپ پس از انتخابات کنگره، برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری تصمیم می‌گیرد

ترامپ پس از انتخابات کنگره، برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری تصمیم می‌گیرد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعلام کرد بعد از انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره در ۲۰۲۲، برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش تیتر داغ؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، روز سه شنبه  گفت پس از انتخابات میان دوره‌ای کنگره در سال ۲۰۲۲ در باره نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری  ۲۰۲۴ تصمیم خواهد گرفت.

او در سخنرانی در یک همایش گفت: «جمهوری خواهان یک شانس بسیار بسیار بزرگ برای پیروزی در مجلس نمایندگان دارند، اما پیروزی آن‌ها در سنا سخت خواهد بود. زیرا میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت جمهوری‌خواهان سنای آمریکا هرگز نباید دو کرسی جورجیا را از دست می‌داد.»

ترامپ همچنین ادعا کرد اگر او برای برخی از سناتور‌های حزب جمهوری خواه تبلیغات انتخاباتی نمی‌کرد، دموکرات‌ها در حال حاضر ۶۰ سناتور (بیشتر از تعداد کنونی) داشتند.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا تا کنون چندین بار ادعا کرده است که پیروز واقعی انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا اوست و جو بایدن با تقلب وارد کاخ سفید شده است.

ترامپ با ادعای تقلب در انتخابات و دعوت مردم به اعتراضات، باعث تهییج هواداران خود برای حمله به کنگره در ۶ ژانویه شد که در آن تعدادی از مردم کشته شدند. همچنین ادعاهای بی اساس او باعث ایجاد فضای ناامنی و همزمان زیر سوال بردن صحت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد. با موج جدید محکومیت‌ها و انتقادها، ترامپ همچنان امید دارد که مجددا رئیس جمهور آمریکا شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.