تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 17:53
کد خبر : 110316

تصاویر نشست خبری چهارمین رویداد سواد ملی فضای مجازی «اخبار جعلی در پساحقیقت»

تصاویر نشست خبری چهارمین رویداد سواد ملی فضای مجازی «اخبار جعلی در پساحقیقت»
اخبار جعلی در عصر پسا حقیقت عنوان چهارمین رویداد از سری رویدادهای ملی و سالانه سواد فضای مجازی است و هدف رویداد جاری این است که بتواند چارچوبی مناسب در خصوص شناخت رخدادهای اجتماعی رسانه‌ای مبتنی بر خبر جعلی ترسیم کند.

تیتر داغ: نشست خبری چهارمین رویداد سواد ملی فضای مجازی «اخبار جعلی در پساحقیقت» و آغاز پویش ملی مواجهه با خبر جعلی، صبح امروز سه شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲، با حضور صالح اصغری مدیر مرکز سازمان سواد فضای مجازی سراج، معادی دبیر رویداد ملی سواد فضای مجازی و جمعی از اصحاب رسانه، در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

صالح اصغری مدیر مرکز سازمان سواد فضای مجازی سراج

صالح اصغری، مدیر مرکز سازمان سواد فضای مجازی سراج، در ابتدای این نشست خبری گفت: در سال‌های اخیر مسئله کیان ایران مورد نظر بوده و فضای مجازی نیز عامل اثر گذاری بر فضای کشور بوده است در سال‌های اخیر در حوزه مسائل اجتماعی و دو قطبی‌های اجتماعی شاهد مسائل ناگواری بوده‌ایم.

بنا به ابن گزارش، ماهیت اخبار جعلی و تبیین آسیب‌های آن به اعتبار رسانه‌ها، نقش رسانه‌ها در خنثی‌سازی و کاهش آثار منفیِ اخبار جعلی و استراتژی‌های رسانه‌ای برای مرجع‌سازی و مقابله با تحریف اخبار، ازجمله موضوعاتی است که در این رویداد مورد توجه قرار می‌ گیرد.

عکس و خبر: کوروش جم

تصاویر نشست خبری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.