تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1403 - 11:02
کد خبر : 120162

تصاویر چهارمین نمایشگاه بین المللی خدمات خودرو، تقویت، تزئین و خدمات وابسته

تصاویر چهارمین نمایشگاه بین المللی خدمات خودرو، تقویت، تزئین و خدمات وابسته
چهارمین نمایشگاه بین المللی خدمات خودرو، تقویت، تزئین و خدمات وابسته، با حضور دکتر بیک زاده عضو هیأت مدیره شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

تیتر داغ: آیین افتتاحیه چهارمین نمایشگاه بین المللی خدمات خودرو، تقویت، تزئین و خدمات وابسته، توسط  شرکت نیکا شایستگان تیس(نیکاتیس)، صبح امروز سه شنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۳، با حضور با حضور دکتر بیک زاده عضو هیأت مدیره شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران، سایر مسئولین، متحصصان و اصحاب رسانه، در محوطه سالن ملل(۵)، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

بنا به این گزارش، در این دوره از نمایشگاه بین المللی خدمات خودرو، تقویت، تزئین و خدمات وابسته،۵۷ شرکت داخلی و خارجی از ایران و کشور چین حضور دارند و آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه‌های مختلف تولیدکنندگان و تأمین کنندگان محصولات شستشو، تأمین و نگهداری خودرو، مراکز خدمات اتو سرویس و تخصصی خودرو، مراکز خدمات رنگ و کاور خودرو، تعمیرگاه های مجاز و نمایندگی ها، مراکز تقویت موتور و بدنه خودرو، مراکز تشخیص رنگ و بدنه خودرو، کارواش ها، مراکز خودروهای تشریفاتی، خودروهای امدادی، مراکز مسابقات خودرو مسابقه ای، خودروها با کاربری حمل و خدمات سیار خودرو، تأمین و نگهداری خودرو، اپلیکیشن خدمات خودرو، انواع پیکاپ و … به نمایش می‌گذارند.

چهارمین نمایشگاه بین المللی خدمات خودرو، تقویت، تزئین و خدمات وابسته، در سالن نمایشگاهی ملل (شماره ۵) و فضای باز میزبان شرکت‌ کنندگان می باشد و بازدیدکنندگان می ‌توانند از تاریح ۲۹ خرداد الی ۱ تیرماه و از ساعت ۸ تا ۱۶ از این نمایشگاه بازدید نمایند.

این نمایشگاه توسط شرکت نیکا شایستگان تیس برپا می شود و هدف از برگزاری این نمایشگاه، توسعه اتومبیلرانی، گردشگری و طبیعت گردی است. بنابراین، در این نمایشگاه شاهد حضور و نمایش خودروهای کمپر، سافاری، تاریخی، کلاسیک و اسپرت خواهیم بود. همچنین، خودروسازان بزرگ کشور نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

در کشورهای صاحب صنعت خودرو، هر ساله و برای نمایش دستاوردهای صنعت خودرو، جذب ایده و سرمایه های نوین، اقدام به برگزاری چنین نمایشگاه هایی می کنند. در ایران نیز این رویداد به جهت نمایش دستاوردهای این صنعت بزرگ، جذب ایده های جدید و سرمایه، برگزار می شود و شرکت های بزرگ و کوچک نیز در آن حضور دارند.

گفتنی است، چهارمین نمایشگاه بین المللی خدمات خودرو، تقویت تزئین و خدمات وابسته، در سالن نمایشگاهی ملل (شماره ۵) و فضای باز میزبان شرکت‌ کنندگان می باشد و بازدیدکنندگان می ‌توانند به مدت ۴ روز، از تاریح ۲۹ خرداد الی ۱ تیرماه ۱۴۰۳ و از ساعت ۸ تا ۱۶ از این نمایشگاه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بازدید نمایند.

خبرنگار: فاطمه داداشی

تصاویر نمایشگاه خدمات خودرو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.