تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 - 5:46
کد خبر : 25158

تلاش کوشنر برای گسترش توافق عادی سازی روابط با تل آویو

تلاش کوشنر برای گسترش توافق عادی سازی روابط با تل آویو

مشاور رئیس جمهور سابق آمریکا با سفر به اراضی اشغالی در تلاش برای حمایت از گسترش عادی سازی روابط با تل آویو است.

به گزارش تیتر داغ: جرد کوشنر، داماد و مشاور سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا روز دوشنبه در قدس اشغالی حضور یافت و در راه اندازی یک گروه نفوذ در پارلمان رژیم صهیونیستی، در حمایت از گسترش عادی سازی روابط کشور‌ها با تل آویو در چهارچوب «توافق ابراهیم» مشارکت کرد.

جرد کوشنر که همسرش ایوانکا ترامپ او را در این سفر همراهمی می‌کرد، طی آغاز یک لابی در کنست تاکید کرد: پیمان ابراهیم الگوی جدیدی در منطقه را ایجاد کرده است که بنابر آنچه که سران تصمیم گیری خواهند کرد، می‌تواند نتایج مختلف زیادی داشته باشد.

در این خصوص، هفته آینده آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا با همتایان صهیونیستی و اماراتی خود در واشنگتن ملاقات خواهد کرد تا در خصوص پیشرفت‌هایی که از زمان امضاء پیمان ابراهیم صورت گرفته، به بحث و گفتگو بپردازند.

یائیر لاپید، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده است، قصد دارد در سفر خود به آمریکا حلقه کشور‌های امضاء کننده توافقنامه ابراهیم را گسترش دهد. این در حالی است که رسانه‌های صهیونیست گزارش کرده بودند مسئولان این رژیم ابراز تاسف می‌کنند که دولت جدید آمریکا برای گسترش پیمان ابراهیم نسبت به دولت دونالد ترامپ تعهد کمتری از خود نشان می‌دهد.

کوشنر یکی از عاملان اصلی ترویج و ترغیب کشور‌های عربی به پیوستن به صف خائنان به آرمان فلسطین و عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر است، در سفر‌های پنهانی و گفتگو با مقامات برخی کشور‌ها از جمله بحرین و امارات موجب شد آن‌ها روابطشان را با رژیم صهیونیستی علنی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.