تاریخ انتشار : شنبه 18 تیر 1401 - 8:59
کد خبر : 34071

توان حزب الله لبنان در عرصه هوایی بهتر از قبل شده است

توان حزب الله لبنان در عرصه هوایی بهتر از قبل شده است

تسوی یحزکلی تحلیلگر کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات پهپادی اخیر حزب الله لبنان، درباره توانمندی های جدید مقاومت لبنان در عرصه هوایی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش تیتر داغ؛ تسوی یحزکلی تحلیلگر کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از عملیات پهپادی اخیر مقاومت لبنان بر فراز میدان گازی کاریش ابراز نگرانی کرد و گفت: توان حزب الله لبنان در عرصه هوایی تقویت شده است.

وی ضمن پیش بینی احتمال رویارویی هوایی میان رژیم صهیونیستی و حزب الله در آینده، افزود: آنچه در حال رخ دادن است را می‌توان مرحله‌ای پیش از آغاز جنگ توصیف کرد.

یحزکلی تاکید کرد: اسرائیل و حزب الله در چند میدان درگیر هستند و هفته گذشته، عرصه تقابل هوایی نیز وارد به آن افزوده شد. ما باید توجه داشته باشیم که این عرصه می‌تواند در آینده آبستن تحولات متعددی باشد.

تحلیلگر کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی عنوان کرد: در هفته‌ای که گذشت دبیرکل حزب الله لبنان دلیلی برای انجام عملیات پهپادی علیه میدان گازی کاریش پیدا کرد و هدف وی نیز از این اقدام رساندن پیامی با این محتوا بود که تا زمان پایان مذاکرات دریایی و رسیدن به توافق، رویارویی در این منطقه ادامه دارد و اسرائیل نباید اقدام به استخراج گاز کند.

وی در ادامه ضمن اذعان به این مساله که توان مقاومت لبنان در عرصه هوایی نسبت به گذشته تقویت شده است، از عدم واکنش رژیم صهیونیستی به عملیات اخیر انتقاد کرد و گفت: عدم پاسخگویی ما به این اقدام حزب الله، آنها را به استمرار این روند ترغیب می‌کند، البته این مساله بیانگر قدرت «نصرالله» در بازی دادن اسرائیل است، چون وی به خوبی می‌داند که عملیات پهپادی موجب آغاز جنگ نمی‌شود اما به هر حال به تل آویو آسیب زده و ما را تحریک می‌کند.

گفتنی است هفته گذشته مقاومت حزب الله لبنان سه فروند پهپاد را با موفقیت بر فراز میدان گازی کاریش در دریای مدیترانه به پرواز درآورد. حزب الله پس از پایان این عملیات با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این عملیات با موفقیت انجام شده و پیام مطلوب به طرف مقابل رسیده است.

منبع: مهر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.