تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 13:11
کد خبر : 107773

تکنولوژی نوین ایکوس در جهت کاهش چشمگیر آسیب های استعمال سیگار !

تکنولوژی نوین ایکوس در جهت کاهش چشمگیر آسیب های استعمال سیگار !

استعمال دخانیات سالانه عامل ۲۲ درصد از کل مرگ و میرهای ناشی از سرطان (حدود ۱٫۷ میلیون نفر) در جهان است که تقریباً یک میلیون نفر از این قربانیان بر اثر ابتلا به سرطان ریه ناشی از مصرف سیگار می‌میرند.تنباکو حاوی حدود ۶۰۰ ماده است که بسیاری از آن‌ها نیز در سیگار و قلیان یافت

استعمال دخانیات سالانه عامل ۲۲ درصد از کل مرگ و میرهای ناشی از سرطان (حدود ۱٫۷ میلیون نفر) در جهان است که تقریباً یک میلیون نفر از این قربانیان بر اثر ابتلا به سرطان ریه ناشی از مصرف سیگار می‌میرند.تنباکو حاوی حدود ۶۰۰ ماده است که بسیاری از آن‌ها نیز در سیگار و قلیان یافت می‌شود. به گفته انجمن ریه آمریکا، هنگامی که این مواد در دمای ۸۰۰ درجه سیلسیوس شروع به سوختن می‌کند، بیش از ۷۰۰۰ مواد شیمیایی تولید می‌شود. بسیاری از این مواد شیمیایی سمّی هستند و دست‌کم ۶۹ مورد از آن‌ها با سرطان ارتباط دارند.سیگار کشیدن بیشتر از همه منجر به بیماری‌های قلبی، کبدی و ریوی است. مصرف سیگار ریسک فاکتور اصلی برای بیماری‌هایی همچون سکته قلبی، سکته مغزی، بیماری‌های مزمن انسدادی ریه، شامل آمفیزم و برونشیت مزمن و سرطان (به خصوص سرطان ریه، سرطان حنجره و سرطان پانکراس) است، همچنین سیگارکشیدن می‌تواند منجر به بیماری‌های عروق محیطی و پرفشاری خون شود. شروع زود هنگام سیگار کشیدن در طول زندگی و کشیدن سیگار با درجه قطران بالاتر ریسک بروز این بیماری‌ها را افزایش می‌دهد.

با پیشرفت علم و تلاش دانشمندان برای کاهش چشمگیر مضرات سیگار که مشکلات زیادی را برای افراد سیگاری در کل دنیا ایجاد کرده و سلامتی آنان را به مخاطره جدی انداخته است .شرکت های دخانی هزینه های زیادی را برای امور تحقیقاتی و علمی به منظور جایگزین کردن محصولات جدید دخانی با سیگار های سنتی پرداخته اند که یکی از پیشرو ترین کمپانی ها در این حوزه غول سیگار سازی دنیا شرکت فلیپ موریس می باشد که سال ها روی سیستم گرم کردن تنباکو به جای سوزاندن آن فعالیت کرده است محصول نهایی عرضه شده دستگاهی است به نام دستگاه ایکاس که در ادامه مطلب به کارایی و مکانیزم این دستگاه اشاره خواهیم کرد :

تکنولوژی نوین ایکوس در جهت کاهش چشمگیر آسیب های استعمال سیگار !

ترکیب فناوری و علم در دستگاه ایکاس باعث شده تا علاوه بر ارائه طعم واقعی ۹۵ درصد از مضرات سیگار کشیدن کاهش یابد.به طوری که تیغه موجود در دستگاه در دمای کمتر از ۳۵۰ درجه سیلسیوس سیگار هیتس را گرم می کند و بخار حاصل از گرم شدن تنباکو ، نیکوتین را به اندازه کافی آزاد میکند.استفاده از ایکوس در فضای بسته هیچ مشکلی برای شما و اطرافیانتان ایجاد نخواهد کرد.توجه داشته باشید میزان رضایت شما از این دستگاه به اندازه همان سیگار های کلاسیک است با این تفاوت که دیگر از سوختن موادی همچون گوگرد،کاغذ،قطران و چسب خبری نیست و فقط نیکوتین آزاد میشود.همچنین سازمان غذا و داروی ایالت متحده آمریکا استفاده از ایکوس را تایید کرده است. محصولات گرمایشی  فلیپ موریس در ایران نیز قابل خرید میباشد مجموعه کارن ایکوس تخصصی ترین مجموعه ارائه دستگاه ایکاس و سیگار هیتس در ایران است.

 

دستگاه ایکاس ۳ دیو چیست ؟

دستگاه ایکاس ۳ دیو در حال حاضر نسخه ای مقرون به صرفه و اقنصادی شرکت ایکاس است.محتویات پک این دستگاه شامل : کیس شارژ کننده ، هولدر (قلم) ، شارژر مخصوص ایکاس ، قطعات تمیز کننده می باشد.

برای استفاده از دستگاه ایکوس ۳ دیو ابتدا باید یک فیلتر سیگار هیتس را داخل قلم دستگاه بگذارید و سپس دکمه روی قلم را بفشارید تا دستگاه دمای خود را به ۳۵۰ درجه برساند، بعد از چند ثانیه سیگار شما آماده کشیدن است.برای آموزش استفاده از دستگاه به وبسایت مجموعه کارن ایکوس مراجعه نمایید.

 

تکنولوژی نوین ایکوس در جهت کاهش چشمگیر آسیب های استعمال سیگار !

سیگارهیتسچیست؟

فیلتر هیتس دارای ظاهری کاملا متفاوت با سیگار های معمولی است
این فیلتر ها را شرکت ایکوس روانه بازار میکند که در حال حاضر مرغوب ترین و کم ضرر ترین سیگار در جهان محسوب میشود.این فیلتر ها انحصاراً برای دستگاه ایکوس تولید شده اند.این سیگارت ها از ۳ فیلتر تسویه کننده مجزا تشکیل شده است که با وجود اینکه این سیگار به روش گرمایشی استفاده میشود و هیچ آسیب مخربی ندارد،باز هم دود آن تسویه بشود.هر پاکت هیتس دارای ۲۰ فیلتر سیگارت با بهترین کیفیت تنباکو است و هر باکس شامل ۱۰پاکت هیتس میباشد که مجموعا ۲۰۰ فیلتر سیگارت در یک باکس هیتس موجود میباشد. سیگار هیتس منحصرا برای دستگاه ایکاس طراحی شده است.در این سیگار دیگر کاغذی نمیسوزد که گوگرد آن وارد ریه های شما بشود و همچنین تولید قطران نیز به واسطه گرم شدن تنباکو حذف میشود.درواقع با استفاده از دستگاه ایکوس و فیلترهیتس فقط نیکوتین به اندازه کافی وارد بدن شما میشود ؛ تا احساس نیاز شما را از سیگار برآورده کند.

جمع بندی :

یکس از فاکتور های مهم زندگی سالم ، سلامتی است.مجموعه کارن ایکوس تا بازگشت کامل شما به سلامتی در کنارتان هست.برای اطلاعات بیشتر وبسایت مجموعه کارن ایکوس را دنبال کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.