تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1400 - 9:40
کد خبر : 21154

حمایت‏‏‌های مادی و معنوی ستاد فناوری نانو از برگزیدگان المپیاد نانو

حمایت‏‏‌های مادی و معنوی ستاد فناوری نانو از برگزیدگان المپیاد نانو

مدیر ترویج دانش آموزی ستاد نانو گفت: برگزیدگان المپیاد نانو می‌توانند از حمایت‏‏‌های مادی و معنوی ستاد ویژه فناوری نانو، در بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند شوند.

به گزارش تیتر داغ؛ مهیار خادم مدیر ترویج دانش آموزی ستاد نانو، اظهار کرد: المپیاد نانو و جشنواره طرح‌‏های دانش ‏آموزی نانو دو رویدادی بود که از سال ۸۹ توسط باشگاه نانو شروع به فعالیت کرده و تا به امروز ۱۲ دوره المپیاد و جشنواره برگزار شده است.

او افزود: برگزیدگان المپیاد نانو می‌توانند علاوه بر جلب حمایت‏‏ های مادی و معنوی ستاد ویژه فناوری نانو، در بنیاد ملی نخبگان عضو شده و از حمایت‌های مادی و معنوی این بنیاد بهره‌مند شوند. در این بنیاد، برنامه‏ های متنوعی برای حمایت و توانمندسازی اعضا اجرا می‌‏شود که مخاطبان م‌ی‏توانند با مراجعه به سایت اینترنتی بنیاد به آدرس https://www.bmn.ir با حمایت‏‌ها و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از اعضای خود آشنا شوند.

خادم گفت: با حمایت‌های ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، مجموعه‌‏ای با عنوان «کانون برگزیدگان نانو» از سال ۱۳۹۴ ایجاد شده است که دانش‏ آموزان برتر المپیادی و جشنواره نانو همچنین برترین ‏های جشنواره خوارزمی در بخش فناوری‏ نانو می‏‌توانند در این کانون عضو شوند.

مدیر ترویج دانش آموزی ستاد نانو اظهار کرد:کانون برگزیدگان نانو با هدف ارتباط و هدایت مستمر برگزیدگان باشگاه نانو، حفظ هسته نخبگی با تنوع رشته‏ ها و تخصص ‏ها و هدایت اعضا به منظور محقق، فناور  یا مدیر سرآمد شدن آن‌ها و با شعار”بر بلندای دانش و فن، می‌شود سرآمد ایرانی» شکل گرفته است.

او در نهایت یاد آورشد: اعضای کانون برگزیدگان نانو تا کنون در زمینه‌‏های مختلف تحقیقاتی و صنعتی توفیقاتی داشته‏‌اند که از آن جمله می‌‏توان به توسعه دو محصول پانسمان بندآورنده خونریزی همچنین پوشش‏‌های آب‏گریز برای استفاده در صنعت ساختمان اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.