تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 - 8:29
کد خبر : 15281

حمایت موسسه دانشمند از شرکت‌های دانش بنیان ایرانی

حمایت موسسه دانشمند از شرکت‌های دانش بنیان ایرانی

خطیبی گفت: شبکه تحقیق و توسعه موسسه دانشمند با راه اندازی سامانه ای، از طرح‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان داخلی حمایت می‌کند.

به گزارش تیتر داغ؛ علی خطیبی مدیرعامل موسسه دانشمند بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ، در خصوص حمایت شبکه تحقیق و توسعه دانشمند از شرکت های دانش بنیان، گفت: یکی از فعالیت های حمایتی موسسه دانشمند بنیاد مستضعفان، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناوران داخلی است. به طورکلی این موسسه با اتکا به شبکه های یکپارچه در توسعه و تحقیقات، نیاز‌ها و مسائل فناورانه روز در صنایع را  رصد و بررسی می‌کند.

او افزود: شبکه تحقیق و توسعه موسسه دانشمند با تشکیل و همگام سازی در راستای بستر سازی بر مبنای نوآوری، طرح‌های فناورانه ای که در حوزه صنعت با رویکرد متفاوت و مختلف را که به این موسسه ارسال می شود به صورت مداوم در سامانه fanavar.daneshmandins.ir بارگذاری می‌کنیم.

خطیبی در ادامه یادآوری کرد: امید است با طرح‌های فناورانه بتوان به برطرف کردن مشکلات شرکت‌های دانش بنیان کمک کرد و با  قابلیت بومی سازی فناوری‌های مورد نیازی را در صنعت کشور تولید و صادر کرد، زیرا جوانان ایرانی به شدت مستعد فناوری های داخلی و نوین روز هستند لذا با حمایت از آنها می توان به کشور نیز کمک کرد.

خطیبی در پایان تائید کرد: فناوران و شرکت‌های دانش بنیان علاقه مند می توانند با مراجعه به سامانه مذکور طرح‌های فناورانه ای  که در سامانه موسسه دانشمند بنیاد مستضعفان است اطلاعات حاصل کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.