تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 - 14:34
کد خبر : 108226

حمله موشکی حزب الله به پایگاه العاصی/ تخلیه بی‌سابقه«الجلیل اعلی»

حمله موشکی حزب الله به پایگاه العاصی/ تخلیه بی‌سابقه«الجلیل اعلی»

همزمان با حمله حزب الله با موشک‌های هدایت‌شونده به پایگاه نظامی العاصی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان، رسانه‌های رژیم اشغالگر از آواره شدن بی‌سابقه شهرک‌نشینان در منطقه الجلیل اعلی خبر دادند.

به گزارش تیتر داغ؛ مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد که تجمع نظامیان اشغالگر صهیونیستی را در نزدیکی پادگان «العاصی» با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داد و این حمله تلفات مستقیمی را در میان اشغالگران بر جا گذاشت.

رسانه‌های عبری هم اعلام کردند که یک موشک ضد زره از لبنان به منطقه «تل رامیم» در شمال فلسطین اشغالی شلیک شد و ارتش رژیم صهیونیستی به آن پاسخ داد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان هم گزارش داد که پس از شنیده شدن صدای انفجار، دود از یک پادگان نظامی رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک المناره به هوا برخاست.

این خبری در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در منطقه «الجلیل اعلی» در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی متروکه شده‌اند و حتی مقر فرماندهی لشکر شمال ارتش اشغالگر هم تخلیه و به عقب منتقل شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به این واقعیت، تأیید کردند که تا کنون سابقه نداشته است که ساکنان منطقه الجلیل اعلی این گونه آواره شوند.

در تحولی دیگر، این رسانه‌ها اعلام کردند که تا کنون ۳۵۰ مجروح وارد مرکز پزشکی زیرزمینی شده‌اند که معمولاً مجروحان جنگی در منطقه شمالی اراضی اشغالی را پذیرش و مداوا می‌کند.

منبع: المیادین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.