تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 - 16:29
کد خبر : 90397

خطرات تخلیه نکردن چاه جان چندین نفر را در گلشهر کرج به خطر انداخت

خطرات تخلیه نکردن چاه جان چندین نفر را در گلشهر کرج به خطر انداخت

امروز در این  مجله می خواهیم یکی از شرکت های خدمات رسانی بپردازیم که محبوب ترین شرکت بین شرکت های حوزه ی کاری خود می باشد تا مردم بتوانند از خدمات و مشاوره ی رایگان بی نظیر این شرکت اشتفاده کنند. شرکت ماهان در حوزه های کاری خود با بهترین سرویسکاران و بهترین خدمات فوق

امروز در این  مجله می خواهیم یکی از شرکت های خدمات رسانی بپردازیم که محبوب ترین شرکت بین شرکت های حوزه ی کاری خود می باشد تا مردم بتوانند از خدمات و مشاوره ی رایگان بی نظیر این شرکت اشتفاده کنند.

شرکت ماهان در حوزه های کاری خود با بهترین سرویسکاران و بهترین خدمات فوق العاده ترین شرکت در تهران و کرج معرفی شده.

خدمات شرکت عبارت اند از:

  • حفره چاه
  • لایروبی چاه
  • تخلیه چاه
  • لوله بازکنی
  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • ترمبم کف حمام و دستشویی
  • و….

در تمامی مناطق کرج / گلشهر کرج/ فردیس کرج/ کیانمهر کرج/ مهرشهر کرج/ و…

 

 

و اینکه میخواهم از خطرات این کار صحبت کنیم که به تازگی در گلشهر کرج رخ داده.

اولین نشانه ی پرشدن چاه بالا زدن آب از اولین و نزدیک ترین مسیر به چاه مشخص میشود و ابن آب فاضلاب در هر بار استفاده بالا میزند و در صورت استفاده نکردن آب، آب فاضلاب پایین میرود و اما اگر آب فاضلاب بالا می زند و به هیچ گونه پایین نمی رود یعنی شما با مشکل گرفتگی لوله مواجه شدین.

ولی اگر به مرور زمان پایین میرود و دوباره بالا میزند یعنی با پرشدن چاه مواجه شدین و باید هر چه زود تر به تخلیه کردن آن اقدام کنید.

ولی اما در صورت تخلیه نکردن چاه خطرات جبران ناپذیر صورت می گیرد.

وفتی چاه پر میشود تمامی سطح چاه خیس شده و روزنه هایی که در چاه وجود دارد آب را به کناره های چاه منتقل می کند به محض خیس شدن خاک نرم میشود و از آن جایی که خاک بالایی چاه نرم تر از خاک ته چاه می باشد در صورت پرشدن چاه و خیس شدن خاک بالایی که نرم تر می باشد خیلی سریع خیس می شود و خطر ریزش چاه چندین برابر می باشد وحتی ممکن است افرادی که در اطراف چاه هستند چاه به پایین بکشد و موجب مرگ فرد شود و این بدترین اتفاق برای ساکنین است.

پس برای جلو گیری از این فاجعه در صورت مشاهده ی این علایم گرفتگی چاه هر چه زود تر به متخصصان این کار تماس بگیرین و مشکلتان را مطرح کنید.

شاید بیشترتان این افراد را نمی شناسید شما میتوانید با یک سرچ در گوگل به بسیاری از این شرکت ها دست پیدا کنید.

و شاید ندانید کدام یک از این شرکت ها بهترین خدمات را اراعه می دهد همیشه سعی کنید خدمات منازلتان را به کسانی بسپارید که کسی معرفشان باشند. شرکت ماهان تا حالا ثایت کرده یکی از بهترین شرکت در این حوزه است و حتی در سایت های معتبر ایرانی زوم لینک مورد بحث قرار گرفته است

شرکت ماهان ۰۹۱۲۹۴۳۸۵۷۵

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.