تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399 - 10:56
کد خبر : 15597

فراخوان اپل برای کابران آیفون ۱۱

فراخوان اپل برای کابران آیفون ۱۱

کاربران آیفون ۱۱ که با مشکلات صفحه لمسی روبرو هستند، می‌توانند جایگزین صفحه نمایش رایگان را از اپل دریافت کنند.

به گزارش تیتر داغ؛شرکت اپل اذعان کرده است که تعداد کمی از نمایشگر‌های آیفون ۱۱ “ممکن است به دلیل مشکل در ماژول نمایشگر، پاسخ دادن به لمس را متوقف کند”.

اپل اعلام کرد که ماژول‌های آیفون ۱۱ که از نوامبر ۲۰۱۹ تا مه ۲۰۲۰ تولید می‌شوند، ممکن است با این مشکلات صفحه لمسی روبرو شوند و این شرکت خدمات رایگان را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد. این شرکت صفحه پشتیبانی را در وب سایت خود قرار داده است تا به مشتریان متأثر کمک کند تا بفهمند واجد شرایط جایگزینی هستند یا خیر.

اگر این مشکل در مورد تلفن همراه شما صدق می‌کند، به صفحه پشتیبانی اپل که در آن قرار دارید بروید و شماره سریال تلفن خود را وارد کنید تا بررسی شود.

برای یافتن شماره سریال خود، به تنظیمات بروید. این برنامه فقط برای کاربران آیفون ۱۱ معتبر است که تلفن‌های آن‌ها در محدوده زمانی گفته شده تولید شده اند. اگر واجد شرایط دریافت خدمات رایگان هستید، باید یک ارائه دهنده خدمات مجاز اپل پیدا کنید، یا قرار ملاقات در یک فروشگاه خرده فروشی اپل بگذارید یا اینکه از طریق مرکز تعمیرات اپل برای اپلیکیشن پست الکترونیکی با اپل در تماس باشید.

اپل توصیه می‌کند قبل از رفع مشکل صفحه لمسی، از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر نمایشگر شما خراب است، ممکن است مجبور شوید قبل از رفع مشکل صفحه لمسی، آن را تعمیر کنید.

این شرکت می‌گوید که ممکن است برنامه تعمیر را به منطقه اصلی خرید محدود کند؛ این برنامه پوشش استاندارد گارانتی آیفون ۱۱ را افزایش نخواهد داد.

کاربران آیفون ۱۱ که قبل از اجرای برنامه و پرداخت هزینه برای رفع مشکل مشکلات صفحه لمسی، مشکل بازپرداخت را دارند، می‌توانند برای این کار با اپل در تماس باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.