تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 - 15:48
کد خبر : 91721

درب اتوماتیک شیشه ای چگونه تعمیر می شود؟

درب اتوماتیک شیشه ای چگونه تعمیر می شود؟

آیا درب شیشه ای کشویی شما گیر کرده؟ چسبیده است؟ یا به شیشه جدید نیاز دارد؟ این موارد می‌تواند نیاز به یک تعمیرکار را در خانه یا محل کار شما ایجاد کند. یک درب کشویی آسیب دیده نه تنها ناخوشایند است، بلکه می‌تواند برای شما و دوستان‌تان خطر ایجاد کند. درست مانند یک پنجره شکسته،

آیا درب شیشه ای کشویی شما گیر کرده؟ چسبیده است؟ یا به شیشه جدید نیاز دارد؟ این موارد می‌تواند نیاز به یک تعمیرکار را در خانه یا محل کار شما ایجاد کند. یک درب کشویی آسیب دیده نه تنها ناخوشایند است، بلکه می‌تواند برای شما و دوستان‌تان خطر ایجاد کند. درست مانند یک پنجره شکسته، تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای کشویی باید در اسرع وقت انجام شود.

این درب‌ها از دارایی‌های شما محافظت کرده و در برابر نور و گرد و خاک از اموال‌تان محافظت می‌کند، به همین سبب در طول زمان ممکن است دچار آسیب شوند. از همین رو سعی داریم علاوه بر مشکلاتی که برای درب‌های شیشه‌ای پیش می‌آید راه تعمیر آن را نیز بیان کنیم.

درب شیشه ای که سر خوردن آن دشوار است

درب شیشه ای که به سختی سر می‌خورد ممکن است نیاز به تعویض غلتک داشته باشد یا نیاز به تراز کردن مجدد پیدا کند. این مراحل را برای تعمیر درب شیشه ای که عمدتاً از شیشه سکوریت ساخته شده‌اند و سر خوردن آن دشوار است، امتحان کنید:

۱. تعمیر را با تمیز کردن مسیر پایین درب شروع کنید. برای اطمینان از لغزش، گرد و غبار و آشغال‌هایی که گیر کرده‌اند را پاک کنید.

۲. به دلیل نوسانات آب و هوا و دفعات استفاده از درب شیشه ای، ممکن است غلتک درب شیشه ای کشویی نیاز به تنظیم داشته باشد. از پیچ‌های تنظیم در پایین قاب شیشه سکوریت برای بالا و پایین بردن غلتک‌ها استفاده کرده و آنها را تنظیم کنید تا درب به درستی بلغزد.

۳. اگر هیچ یک از این ترفندها عملکرد درب شیشه ای کشویی شما را بهبود نمی‌بخشد، احتمالاً زمان تعویض غلتک‌های درب فرا رسیده است. تعویض این غلتک‌ها امکان‌پذیر است، اما کار دشواری است. توصیه می‌کنیم برای تعویض غلتک‌های درب شیشه‌ای از متخصصین این کار بهره ببرید.

شکستن لوازم جانبی درب شیشه ای

مانند هر درب یا پنجره‌ای، لوازم جانبی یک درب شیشه ای نیز ممکن است صدمه ببیند یا نیاز به تعویض داشته باشد. اغلب لوازم جانبی درب‌های شیشه‌ای از جمله دستگیره، قفل، ضربه‌گیر و نگهدارنده، غلتک، چرخ و … در بازار موجود است.

شیشه ترک خورده یا شکسته

درب‌های شیشه‌ای کشویی اغلب به شیشه‌های دوجداره یا شیشه سکوریت و لمینت مجهز می‌شوند. این نوع تعمیر شیشه‌ها نیاز به متخصص دارد. به این دلیل که باید شیشه‌های فرسوده با شیشه‌های ارتقا یافته از جمله شیشه‌های رنگی، بافت‌دار یا مجهز به ارتقاء بهینه انرژی جایگزین شوند. اغلب تعمیر و تعویض درب شیشه ای در محل انجام خواهد شد.

درب اتوماتیک شیشه ای چگونه تعمیر می شود؟

خرابی درزگیرها

درزگیرهای اطراف درب‌ها و پنجره‌ها برای عملکرد دمایی خانه و محل کار شما حیاتی هستند، زیرا به دور نگه داشتن گردوخاک، موجودات و زباله‌ها از محیط کمک می‌کنند. آب‌بندی ناقص و استفاده از درزگیرهای خراب می‌تواند منجر به آسیب شیشه و دیگر لوازم آن شود و حشرات به داخل محیط کار و زندگی شما راه یابند.

صفحه نمایش آسیب دیده

یکی از مهمترین قسمت‌های درب شیشه ای در ادارات و سازمان‌ها صفحه نمایش آن است. یک درب کشویی به شما اجازه می‌دهد هوای تازه وارد محیط کار و زندگی شما شود. صفحه نمایش پاره یا آسیب‌دیده عملکرد درب شما را به خطر می‌اندازد و ارزش آن را کم می‌کند. اگرچه تعمیر درب شیشه ای کشویی می‌تواند یک کار راحت باشد، اما توصیه می‌کنیم این کار را خودتان انجام ندهید.

درب اتوماتیک شیشه ای چگونه تعمیر می شود؟

اهمیت تعمیر حرفه‌ای درب شیشه ای

چه به دنبال تعمیر غلتک‌های خود یا تعویض شیشه سکوریت خود باشید باید بدانید که متخصصانی را باید به خدمت بگیرید که روی طرح‌های شیشه‌ای سفارشی کار کرده‌اند و به تولید کارهای واقعاً منحصر‌به‌فرد و با‌کیفیت آگاهی دارند و مطابق با استانداردها کارشان را انجام می‌دهند.

از مزیت‌های استفاده از درب شیشه ای در محیط کار و خانه می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • کاهش هزینه‌های انرژی و صرفه‌جویی در قبوض آب و برق
  • زیباتر کردن ظاهر خانه و محیط کار شما با استفاده از شیشه‌های تزئینی
  • استفاده از پنجره‌های دوجداره برای اطمینان از بهره‌وری انرژی در محیط کار و زندگی شما
  • شیشه سکوریت و لمینت در برابر طوفان مقاومت کافی دارند و از محیط زندگی شما در برابر انواع آب و هوا محافظت می‌کنند.

جمع بندی

استفاده از درب شیشه ای و به خصوص شیشه سکوریت یکی از مقرون به صرفه‌ترین راه‌ها برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار بوده و علاوه بر زیبایی، راندمان و بهره‌وری کارمندان شما را افزایش می‌دهد. همچنین این شیشه‌ها در اطراف استخر‌های حیاط و جکوزی‌ کمک می‌کند تا نظافت و تمیزی محیط شما حفظ شود.

استفاده از شیشه‌های سکوریت در گلخانه‌ها و به خصوص گلخانه‌های خانگی مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش داده و از گیاهان در برابر سرما و گرمای شدید محافظت خواهد کرد. به همین دلیل بهتر است از این شیشه‌ها و درب شیشه ای بهترین نگهداری را داشته باشید تا بتوانید به صورت طولانی از این محصول استفاده کنید. همچنین در صورت نیاز به تعمیر این شیشه‌ها به آسانی قابل تعمیر خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.