تاریخ انتشار : دوشنبه 19 دی 1401 - 12:32
کد خبر : 92767

دستگاه شیرینگ لوازم خانگی

دستگاه شیرینگ لوازم خانگی

جهت خرید دستگاه شیرینگ لوازم باید متناسب با نیاز و خواسته خود اقدام کنید. امروزه تولید کنندگان لوازم خانگی برای بسته بندی محصولات بزرگ از دستگاه شیرینگ پک لوازم خانگی استفاده میکنند. این دستگاه ها توسط ماشین سازان به صورت تخحصصی و کاربردی ساخته و طراحی میشوند این دستگاه بسته بندی بسیار پرکاربرد است. زیرا

جهت خرید دستگاه شیرینگ لوازم باید متناسب با نیاز و خواسته خود اقدام کنید. امروزه تولید کنندگان لوازم خانگی برای بسته بندی محصولات بزرگ از دستگاه شیرینگ پک لوازم خانگی استفاده میکنند. این دستگاه ها توسط ماشین سازان به صورت تخحصصی و کاربردی ساخته و طراحی میشوند این دستگاه بسته بندی بسیار پرکاربرد است. زیرا برای لوازم خانگی که معمولا ابعاد بزرگی دارند میتواند فرصت مناسبی باشد تا از طریق این روش آنها را بسته بندی نمود.

دستگاه شیرینگ یا شرینک پک لوازم خانگی چیست؟

همچنین انواع جعبه و کارتن لوازم خانگی را میتوانید با این دستگاه پک کنید . این دستگاه محصولات را به وسیله نایلون شیرینک، برای حفاظت ، جلب اعتماد مشتریان ، سهولت حمل و نقل و صادرات ، زیبایی بسته بندی و پک میکند.

همچنین روی نایلون های شیرینک چاپی میتوانید تبلیغ ارزان داشته باشید.

همچنین قابل ذکر است که بسته بندی با دستگاه شیرینگ پک بسیار ارزان و به صرفه میباشد. و در صنعت لوازم خانگی بسیار پر کاربرد است.

دستگاه شیرینگ لوازم خانگی

دستگاه شیرینگ پک سشوار

سشوار ها یکی از ابزار پرکاربرد در خانه ها هستند کارخانه های ساخت سشوار معمولا برای بسته بندی آن از دستگاه شیرینگ پک استفاده میکنند. این دستگاه نوع بسته بندی مناسبی را برای لوازم خانگی ایجاد میکند بنابراین میتوانید از این فرصت استفاده کنید و دستگاه مناسب را خریداری نمایید .

دستگاه شیرینگ پک بخاری

بسته بندی در صنعت تولید بسیار اهمیت دارد و میتواند آکبد بودن یک محصول را به مشتریان نشان دهد بنابراین میتوانید از این فرصت استفاده کنید و دستگاه ها را جهت بسته بندی به صورت شیرینگ پک مورد استفاده قرار دهید.

دستگاه شیرینگ پک کولر

انواع لوازم خانگی در ابعاد مختلف را میتوانید با یک دستگاه شیرینگ متناسب با کالای تولیدی خود بسته بندی نمایید

دستگاه شیرینگ پک ماکرویو

ماکروفر (ماکرویو) یکی دیگر از لوازم خانگی می باشد که نیاز به دستگاه شرینک دارد.

دستگاه شیرینگ پک لوازم برقی

لوازم برقی خانه پس از تولید اگر در بسته بندی مناسبی باشد اطمینان مشتری را بیشتر جلب میکند و مشتری راغب میشود تا آن محصول را خریداری نماید بنابراین حجم فروش بیشتر میشود لوازم برقی حساس هستند و اینکه نو باشند برای مشتریان بسیار حائز اهمیت میباشد بنابراین جهت خرید دستگاه های شیرینگ که قابلیت بسته بندی در سایز های مختلف به صورت سفارشی دارند اقدام نمایید.

دستگاه شیرینگ پک جاروبرقی

امروزه جاروبرقی را پس از تولیید میتوان به صورت کامل با دستگاه شیرینگ بسته بندی نمود این دستگاه پر کاربرد است و کارخانه های تولیدی لوازم خانگی از آن استفاده میکنند.

نحوه عملکرد دستگاه شیرینگ پک

نایلون دستگاه با جنس پلی اتیلن سبک که با حرارت به محصول جذب میشود و هوای داخل تونل دستگاه مانع ایجاد حباب و در نایلون شیرینک می شود. و ابتدا نایلون شیرینک به دور محصول به صورت دستی یا اتوماتیک دوخت می خورد. سپس محصول توسط نوار نقاله وارد تونل دستگاه شده و نایلون جذب محصول میشود.

دستگاه شیرینگ لوازم خانگی

انواع دستگاه شرینک پک

  • دستگاه شرینک پک رومیزی.
  • دستگاه شرینک پک کابینی یا صندوقی.
  • دستگاه شرینک پک تونلی.
  • دستگاه شرینک پک دوخت دستی نیمه اتوماتیک.
  • دستگاه شرینک پک تمام اتوماتیک (دوخت به همراه تونل حرارتی)
  • دستگاه لیبل شرینک.

دستگاه شیرینگ دستی رومیزی

دستگاه شرینک پک دستی رومیزی با سشوار صنعتی کار میکند که برای محصولات کوچک و تولیدات کم مناسب است.

دستگاه شیرینگ کابینی یا صندوقی

محصول را داخل نایلون شیرینک میگذاریم و درون دستگاه شیرینک قرار می دهیم، دستگاه هم زمان نایلون را دوخت زده و شیرینک می کند.

 

دستگاه شیرینگ تونلی | شیرینک پک تونلی

این دستگاه مراحل به دستی دارد در ایتدا نایلون دور محصول پیچیده میشود و سپس وارد تونل حرارتی می شود نایلون به محصول چسبده و محصول را پک می کند.

دستگاه شیرینک پک دوخت دستی نیمه اتومات

دوخت به صورت دستی توسط اپراتور با دوخت دستگاه صورت می گیرد و محصول با نوار نقاله دستگاه وارد کوره میشود تا پک شود

دستگاه شیرینگ پک تونلی تمام اتومات

کارخانه هایی با تولیدات صنعتی بالا از این دستگاه استفاده میکنند و گذاشتن و برداشتن محصول توسط اپراتور انجام می شود و مراحل دیگر به صورت تمام اتومات و خودکار توسط دستگاه انجام میشود.

دستگاه شیرینگ لوازم خانگی

قسمت دستگاه شیرینگ پک لوازم خانگی

ما در این مقاله در زمینه ی دستگاه شیرینگ و انواع آن صحبت کریدم و متوجه شدیم که دستگاه شیرینگ پک متناسب با نوع و ابعاد محصولات و نیز حجم تولیدات میتواند انواع مختلفی داشته باشد. همچنین این دستگاه به صورت اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک و دستی نیز ساخته میشود.همچنین کارخانه های بزرگ نیز میتوانند از این مدستگاه برای بسته بندی کارتن های لوازم خانگی و جنس های تولیدی خود استفاده کنند.

همچنین خطوطی که پیشرفته هستند باید دستگاه شیرینگ پیشرفته با امکانات و تجهیزات و قایلیت های پیشرفته داشته باشند. زیرا که ممکن است با توقف دستگاه خط با زیان مواجه شود بنابراین باید تجهیزات پیشرفته به کار گرفت تا دستگاه قابلیت کارکرد بالایی داشته باشد و در زمان تعئویض قطعات دستگاه خاموش نشود و وقت زیادی گرفته نشود

دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز چیست؟

نوع سوخت دستگاه نیز میتواند به صورت دوگانه باشد که باید طراحی آن را به صورت دوکانه در نظر گرفت برق و گاز از جمله سوخت های این دستگاه پر کاربرد در صنعت لوازم خانگی میباشد

نکات هنگام خرید دستگاه شیرینگ پک

  • دستگاه برای بسته بندی چه نوع محصولاتی است.
  • دستگاه بهترین بهره وری را داشته باشد.
  • از شرکت ماشین سازی معتبر و با تجربه دستگاه را خریداری کنیم .
  • قیمت مناسب و کارکرد مناسب دستگاه را باهم مقایسه کنیم.
  • سرعت و عملکرد دستگاه متناسب با خط تولید باشد.
  • دستگاه با کیفیت بالا محصولات را بسته بندی کند.
  • قابلیت دستگاه شیرینگ با نیاز همخوانی داشته باشد.

۵ نکنته مهم در انتخاب دستگاه شیرینگ پک :

  • ابعاد و اندازه محصولی که میخواهیم شیرینگ کنیم .
  • فضای ما مورد نیاز برای کار.
  • عملکرد دستگاه شیرینگ پک.
  • سرعت بسته بندی برای محصول.
  • کارکرد خط تولید.

 

مزایای استفاده از دستگاه شرینگ می توان به موارد گفته شده در زیر اشاره کرد.

  • جلوگیری از نفوذ رطوبت و گرد و غبار.
  • جلوگیری از تخریب کارتن و افت قیمت محصول.
  • حمل و نقل ساده و آسان تر.
  • امکان جابجایی سریعتر.
  • زیبا و شکیل تر شدن بسته بندی.
  • جلوگیری ازشکستن، ترک خوردگی و خط افتادن روی محصولات لوازم خانگی.
  • نگهداری طولانی مدت.

اطمینان بیشتر محصول برای خرید محصولات لوازم برقی و خانگی

برای اینکه بتوانید بهترین نوع دستگاه شیرینگ پک لوازم خانگی را خریداری نمایید باید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا از طریق تماس تلفنی مشاوره های دقیق و تخصصی را به شما عزیزان ارائه دهند .

شیرینگ پک ها انواع مختلفی دارند و برای انجاک کار خاصی طراحی و ساخته میشوند . همچنین افراد زمانی که میخواهند این دستگاه را خریداری نمایید سوالات گوناگونی در ذهنشان میباشد که میتوانند با مشاوره تلفنی به سوالات خود پاسخ دهند در واقع اگر با دید باز و با در نظر گرفتن نکات مهم اقدام به خرید دستگاه نمایید در آینده ی کاری دچار مشکل نخواهید شد.

دستگاه شیرینگ پک تلویزیون ، دستگاه شیرینگ پک لوازم برقی خانگی ، دستگاه شیرینگ پک یخچال و فریزر ، دستگاه شیرینگ پک ماشین لباسشویی ، دستگاه شیرینگ پک ماشین ظرفشویی ، دستگاه شیرینگ پک مایکروویو، مایکروفر ، دستگاه شیرینگ پک فر ، دستگاه شیرینگ پک جاروبرقی ، دستگاه شیرینگ پک جارو شارژی ، دستگاه شیرینگ پک کولر، پنکه، تصفیه هوا ، دستگاه شیرینگ پک قهوه و چای ساز، آب میوه گیر ، دستگاه شیرینگ پک اتو بخار و پرسی

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی با ۰۹۱۲۳۶۳۴۳۴۵ تماس بگیرید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.