تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 12:25
کد خبر : 104146

سرهنگ راستی خبرداد؛

دستگیری اراذل زورگیر و قدرت نما در خیابان زمزم تهران

دستگیری اراذل زورگیر و قدرت نما در خیابان زمزم تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: اراذلی که در خیابان زمزم تهران قدرت نمایی و زورگیری کردند، همه سابقه شرارت و توزیع موادمخدر دارند و دستگیر شدند.

به گزارش تیتر داغ؛ در روزهای اخیر فیلمی از ۳ شرور که در خیابان زمزم تهران مرد جوانی را در یک سوپرمارکت مورد هدف کتک کاری خود قرار داده و با قمه او را زخمی کرده بودند منتشر شد؛ که در یک عملیات غافلگیرانه پلیس امنیت تهران دستگیر شدند.

دستگیری اراذل زورگیر و قدرت نما در خیابان زمزم تهران

در بازسازی صحنه درگیری و قدرت نمایی اراذل و اوباش؛ سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: سوپر مارکت محلی است که خانواده‌ها و کودکان در آن رفت و آمد دارند و در امنیت و با آرامش موارد مورد نیاز را خرید می‌کنند.

وی افزود: درگیری این افراد به گفته خودشان درگیری بچه محله بوده است، یک نفر از آنها فرار می‌کند و به داخل مغازه پشت قفسه‌ها می‌رود و ۳ نفر اراذل با موتور پشت سر او می‌آیند و با قمه و چاقو داخل مغازه می‌شوند تا با او درگیر شوند؛ که باعث به هم زدن قفسه‌های مغازه و ایجاد رعب و وحشت برای اهالی محله می‌شوند.

دستگیری اراذل زورگیر و قدرت نما در خیابان زمزم تهران

سرهنگ راستی بیان داشت: در آن لحظه ۲ کودک در ورودی سوپر مارکت روی خودروی وانت که پارک شده بود ایستاده بودند و این اتفاق باعث ایجاد رعب و وحشت و مشکلات و روحی روانی برای این کودکان شد.

وی در ادامه گفت: در تاریخ ۲۴ مرداد سال جاری این اتفاق رخ می‌دهد که اراذل به استان مرکزی متواری می‌شوند که در یک عملیات غافلگیرانه پلیس در ۲۴ ساعت در استان مرکزی دستگیر می‌شوند که از مخفیگاه این افراد قریب به ۱ کیلوگرم ماده مخدر حشیش، هروئین، تریاک، گل و وسایل توزیع مواد مخدر، فشنگ‌های جنگی سلاح کمانی، فشنگ‌های سلاح شکاری، انواع قمه و قداره و شمشیر کشف می‌شود.

سرهنگ راستی اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که این اراذل سابقه شرارت داشته‌اند و برخی از آنها حدود ۶ سابقه شرارت و درگیری و۳ بار هم سابقه دستگیری به جرم توزیع و فروش مواد مخدر دارند همچنین این افراد علاوه بر شرارت و ایجاد رعب و وحشت در محله‌ها از طریق فروش مواد مخدر هم کسب درآمد می‌کردند.

دستگیری اراذل زورگیر و قدرت نما در خیابان زمزم تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران به مردم شهر تهران در خصوص برخورد با اراذل اوباش گفت: زمانی که مقایسه می‌کنیم عملکرد ۶ ماه سال گذشته برخورد با جرایم خشن به خصوص اراذل اوباش نسبت به سال جاری مشاهده می‌کنیم که ۴۲ درصد سابقه شرارت را در ایران کاهش آماری داشته است و دستگیری افراد شرور ۱۱ درصد افزایش پیدا کرده و همچنین آمار کشفیات از مخفیگاه‌های اراذل ۷ درصد افزایش داشته است؛ اینها همه نشان می‌دهد که پلیس محکم پای مبارزه با اراذل ایستاده است.

وی افزود: در سال جاری ۱۵ عملیات در استان‌های مختلف کشور با اراذل اوباش داشتیم که به واسطه ترس از پلیس و دستگیری به استان‌های مرزی فراری شده بودند که با مأموریت‌های پلیس دستگیر شدند.

دستگیری اراذل زورگیر و قدرت نما در خیابان زمزم تهران

سرهنگ راستی بیان کرد: در تهران پلیس اطلاعات و معاون عملیات پلیس وظیفه دارد که شکایات مردم را که در در حوزه اراذل به پلیس مراجعه می‌کنند را بررسی و با جدیت پیگیری کنند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران به اراذل اوباش گفت: پلیس با تمام توان در ۲۴ ساعت از شبانه روز هر اتفاقی که در حوزه شرارت، عربده کشی، چاقو کشی، تخریب اموال شهروندان و مزاحمت برای مردم اتفاق بیفتند تا زمانی که دستگیر و تحویل قوه قضائیه نشوند دست از کار نمی‌کشد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.