تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 10:53
کد خبر : 105792

فرمانده انتظامی شاهرود:

دستگیری سارق انبار اماکن دولتی در شاهرود/اعتیاد انگیزه سرقت بود

دستگیری سارق انبار اماکن دولتی در شاهرود/اعتیاد انگیزه سرقت بود

فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری سارق انبار یکی از اماکن دولتی در شهر شاهرود خبر داد و گفت: اعتیاد دلیل و انگیزه اصلی متهم از انجام سرقت بود.

به گزارش تیتر داغ؛ سرهنگ علی شائینی صبح یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه سارق انبار یکی از اماکن دولتی شاهرود به دام پلیس گرفتار شد، ابراز داشت: این سارق ۲۴ ساله جوان با اقدامات فنی و هوشمندانه پلیس روز گذشته دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه تیم مجرب پلیسی توانست در مدت زمان کوتاه این سارق سابقه دار را طی عملیات هماهنگ و منسجم دستگیر کند، افزود: اعتیاد دلیل و انگیزه اصلی انجام این سرقت توسط این فرد بوده است.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه این جوان ۲۴ ساله دارای اعتیاد به مواد مخدر بوده است، ابراز داشت: پرونده فرد مذکور پس از تشکیل به مراجع قضائی تحویل داده شد.

شائینی در ادامه اضافه کرد: برای پیشگیری از این نوع سرقت‌ها می‌بایست تجهیزات بازدارنده مناسب نظیر دوربین تعبیه و در اطراف اماکن دولتی حتماً یک نفر نگهبان استخدام شود.

وی افزود: از عموم شهروندان نیز تقاضا داریم به محض رؤیت مورد مشکوک از دخالت مستقیم به طور جد پرهیز و پلیس را در جریان قرار دهند تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.