تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 - 5:28
کد خبر : 8829

دیپلمات فلسطینی: سفیر آمریکا درباره کمک ۵ میلیون دلاری دروغ گفته است

دیپلمات فلسطینی: سفیر آمریکا درباره کمک ۵ میلیون دلاری دروغ گفته است

سلمان هارفی، سفیر فلسطین در فرانسه اعلام کرد که دیوید فریدمن، سفیر ایالات متحده در اراضی اشغالی در مورد اهدای کمک پنج میلیون دلاری از جانب واشنگتن به فلسطین برای جلوگیری از گسترش کرونا دروغ گفته است و فلسطینی‌ها حتی یک سنت هم دریافت نکرده‌اند

به گزارش تیتر داغ ؛ دیوید فریدمن، سفیر ایالات متحده در اراضی اشغالی در حساب کاربری خود در توییتر نوشته بود از اختصاص پنج میلیون دلار به بیمارستان‌ها و خانواده‌های فلسطینی از جانب ایالات متحده برای تأمین نیازهای فوری و نجات زندگی هزاران نفر در مبارزه با کرونا خوشحال است.

سلمان هارفی، سفیر فلسطین در فرانسه اظهار کرد: «او (فریدمن) دروغ می‌گوید، ما نمی‌دانیم که آن‌ها این پول را کجا خرج می‌کنند، اما برای سیستم خدمات درمانی فلسطین یا بیمارستان‌های فلسطین خرجی نشده است. کسی که می‌خواهد کمکی اهدا کند مستقیماً رو به نماینده مردم فلسطین می‌گوید که من می‌خواهم کمک کنم.

هارفی گفته ایالات متحده هیچ چیزی به مردم فلسطین نداده است و آنها حتی یک سنت هم از دریافت نکرده‌اند.

این دیپلمات فلسطینی همچنین خاطرنشان کرد که ایالات متحده ۳/۵ میلیون دلار به سازمان‌های غیردولتی که با واشنگتن همکاری می‌کنند، اهدا کرده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا به دلیل به خطر انداختن جان فلسطینی‌ها در مقابله با گسترش ویروس همه‌گیر کرونا و قطع کمک‌های ایالات متحده به سازمان بهداشت جهانی و سازمان‌های تحت نظارت سازمان ملل مورد خشم و انتقاد بسیاری قرار گرفته است.

منبع ؛ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.