تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 11:31
کد خبر : 102724

به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار؛

رالی تور گردشگری ویژه خبرنگاران برگزار می‌شود

رالی تور گردشگری ویژه خبرنگاران برگزار می‌شود

به مناسبت روز خبرنگار، رالی تور گردشگری یک روزه ویژه اصحاب رسانه برگزار می شود.

به گزارش تیتر داغ؛ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با مشارکت مرکز روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا به مناسبت روز خبرنگار، رالی تور گردشگری یک روزه ویژه خبرنگاران را برگزار می‌کند.

جلسه توجیهی و آموزش نقشه خوانی این رویداد روز پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برگزار و روز جمعه ۲۷ مرداد نیز رالی تور گردشگری خبرنگاران به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و تجلیل از مقام خبرنگاران از محل وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آغاز و در برج میلاد تهران به پایان می‌رسد.

در پایان این رالی تور یک روزه، برترین نفرات در کلاس‌های سه گانه معرفی و به آنان جوایز نفیسی همراه با لوح یادبود اهدا خواهد شد.

از آنجایی که این رالی‌ها، به عنوان یک رویداد گردشگری شناخته شده و سرعت در اینگونه رالی تورها مطرح نیست، ملاک انتخاب برترین‌ها، کمترین امتیاز منفی ثبت شده توسط داوران مستقر در ایستگاه‌های کنترل در طول مسیر، میزان رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت‌های مختلف، شیوه نقشه خوانی و مهارت مسیریابی و محاسبات دقیق به منظور رسیدن به موقع به ایستگاه‌ها و نقاط مشخص شده خواهد بود.

خبرنگاران داوطلب حضور در این رویداد می‌توانند به نشانی اینترنتی www.newsrally.taci.ir مراجعه و برای شرکت در این رالی گردشگری به صورت رایگان ثبت نام کنند.

منبع: اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.