تاریخ انتشار : یکشنبه 27 شهریور 1401 - 22:00
کد خبر : 36550

راهنمای خرید و قیمت انواع پیچ شیروانی

راهنمای خرید و قیمت انواع پیچ شیروانی

پیچ های شیروانی در ساخت سازه های صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند، این مدل پیچ ظاهری مانند پیچ های خودکار و رزوه شده دارد و از آهن، فولاد یا استنلس استیل ساخته می شود. کیفیت و مقاومت بالا پیچ های شیروانی اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا باید بتوانند به خوبی قطعات مختلف

پیچ های شیروانی در ساخت سازه های صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند، این مدل پیچ ظاهری مانند پیچ های خودکار و رزوه شده دارد و از آهن، فولاد یا استنلس استیل ساخته می شود. کیفیت و مقاومت بالا پیچ های شیروانی اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا باید بتوانند به خوبی قطعات مختلف سازه های بزرگ را بدون ایجاد کوچکترین مشکل به هم متصل کنند. این مدل پیچ توسط شرکت های مختلفی ساخته و تولید می شود، که تنها برخی از آن ها ارزش خرید دارند. پیچ شیروانی پایاپیچ از نمونه های با کیفیت موجود در بازار می باشد، که توسط شرکت پایاپیچ عرضه می شود.

انواع پیچ شیروانی

پیچ شیروانی در مدل های مختلفی تولید می شود، که از نظر سایز، ظاهر و نوع کاربرد با هم متفاوت هستند. در ادامه به بررسی انواع پیچ شیروانی می پردازیم:

  • پیچ شیروانی ساده: پیچ شیروانی ساده از آلیاژ فولاد یا استیل ضد زنگ ساخته شده است و برای اتصال ورقه ها به دیوار یا ورقه های هم سطح استفاده می شود.
  • پیچ شیروانی سرمته ای: این نوع پیچ دارای ضخامت ۶ میلی متر است و طول آن ۲۵ تا ۱۵ سانتی متر متغیر می باشد. انتها پیچ شیروانی سرمته ای گل پیچ است و برای بستن آن از آچار بکس استفاده می شود.
  • پیچ شیروانی سرمته ای واشردار: برای متصل کردن ورقه های فلزی به یکدیگر از پیچ شیروانی واشر دار استفاده می شود، با توجه به عدم نیاز به مته، کار با این مدل پیچ ها بسیار سریع تر است. ضخامت پیچ های سرمته ای حدود ۲ میلی متر می باشد و طول آن ها از ۱۲ تا ۱۰۰ میلی متر متغیر است.
  • پیچ شیروانی سرمته ای واشر قیری: این مدل پیچ در برابر آب و زنگ زدگی مقاوم است، به این صورت اتصال ورقه ها شرایط آب و هوایی مختلف از بین نمی رود.
  • پیچ سر تخت نوک مته ای: این نوع پیچ همانطور که از اسم آن پیداست، سر تختی دارد. گل پیچ سر تخت داخل آن قرار دارد و با استفاده از چکش نیز می توان آن را محکم کرد.

راهنمای خرید و قیمت انواع پیچ شیروانی

قیمت پیچ شیروانی

همان طور که خواندید پیچ شیروانی انواع مختلفی دارد، که علاوه بر تفاوت در کاربرد، قیمت متفاوتی نیز دارند. با توجه به تنوع زیاد این محصول ارائه قیمت دقیق برای آن ممکن نیست. همچنین قیمت پیچ شیروانی به دلیل نوسانات بازار روزانه در حال تغییر است. برای دریافت قیمت بهترین و راحت ترین راه تماس یا مراجعه به مراکز فروش می باشد. به این منظور شما می توانید با شماره های موجود در وبسایت پایاپیچ نیز تماس بگیرید. مشاوران این شرکت علاوه بر ارائه لیست قیمت محصولات به شما، در زمینه خرید نیز شما را راهنمایی می کنند.

خرید پیچ شیروانی

پیچ شیروانی برای اتصال قطعات مختلف در سازه های بزرگ و ساختمان ها استفاده می شوند، به همین دلیل مقاومت و کیفیت آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد. به هنگام خرید پیچ شیروانی باید به کیفیت، مقاومت، نوع پیچ، کاربرد مورد نظر و قیمت آن توجه کنید. مطمئنا پیدا کردن پیچ شیروانی که علاوه بر مقاومت بالا، قیمت مناسبی نیز داشته باشد، کار ساده ای نیست. یکی از بهترین تولید کنندگان پیچ در ایران پایاپیچ است. شما می توانید با مراجعه به آدرس www.payapich.ir مشخصات کامل و قیمت انواع پیچ را مشاهده کرده و به راحتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. پیچ شیروانی پایاپیچ به دلیل مقاومت و کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب بهترین گزینه برای انتخاب است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.