تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 بهمن 1402 - 11:27
کد خبر : 113246

راهنمای قانونی برای خرید ملک در قبرس شمالی: از قدم اول تا ثبت مالکیت

راهنمای قانونی برای خرید ملک در قبرس شمالی: از قدم اول تا ثبت مالکیت

مدت‌هاست که کشور قبرس به یکی از مقاصد اصلی سرمایه‌گذاران برای خرید ملک و حتی مهاجرت تبدیل‌شده است. بااینکه ثروت قبرس شمالی نسبت به قبرس جنوبی کمتر است، اما با رشد اقتصادی که در سال‌های اخیر داشته و شرایط خوبی که برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است، سرمایه‌گذاران زیادی را به خرید ملک در قبرس شمالی جذب کرده

مدت‌هاست که کشور قبرس به یکی از مقاصد اصلی سرمایه‌گذاران برای خرید ملک و حتی مهاجرت تبدیل‌شده است. بااینکه ثروت قبرس شمالی نسبت به قبرس جنوبی کمتر است، اما با رشد اقتصادی که در سال‌های اخیر داشته و شرایط خوبی که برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است، سرمایه‌گذاران زیادی را به خرید ملک در قبرس شمالی جذب کرده است. به‌علاوه، با خرید ملک و سرمایه‌ گذاری در قبرس شمالی، امکان اخذ اقامت برای شما و خانواده‌تان نیز فراهم می‌شود. شرکت سرمایه‌ گذاری بازرگان با ارائه مشاوره‌های تخصصی و همراهی شما در صفر تا صد خرید ملک و مهاجرت به قبرس شمالی، همراه شماست تا تجربه امنی از سرمایه‌گذاری را برای خود رقم بزنید.

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی با شرکت سرمایه‌ گذاری بازرگان

برای خرید ملک در قبرس شمالی، باید مراحل قانونی خرید ملک را طی کنید. در تمامی این مراحل، مشاوران ما در شرکت سرمایه‌ گذاری بازرگان همراه شما هستند و راهنمایی‌های لازم را برای خرید ملک و مهاجرت به قبرس شمالی در اختیارتان قرار خواهند داد. مراحل خرید ملک از ابتدا تا انتهای مسیر، به‌صورت زیر است:

  • انتخاب ملک: در ابتدا، ملک موردنظر خود را انتخاب کنید و با فروشنده در مورد قیمت و شرایط پرداخت به توافق برسید.
  • پیش‌پرداخت: اگر توافق با فروشنده صورت گرفت، برای پیش‌پرداخت مبلغی بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ پوند را پرداخت کنید تا فروشنده اطمینان حاصل کند که لازم نباشد به دیگران بفروشد.
  • بررسی ملک: پس از پرداخت ودیعه، به وکیل مهاجرتی مراجعه کنید تا بررسی‌های لازم در مورد ملک انجام شود و مشکلات ممکن مانند وام مسکن یا قرض بررسی شود.
  • تنظیم قرارداد: قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی باید به زبان انگلیسی تنظیم شود و تمام مشخصات ملک و طرح پرداخت مبلغ در آن ثبت شود.
  • پرداخت حق تمبر: پس از تنظیم قرارداد، در طول ۲۱ روز باید حق تمبر ۵ درصد از کل قیمت ملک را پرداخت کنید تا قرارداد در اداره ثبت‌اسناد ثبت شود.
  • مجوز خرید: خریداران غیر ترک قبرسی باید مجوز انتقال سند را از انجمن شهرداری قبرس دریافت کنند و هزینه آن را پرداخت کنند.
  • پرداخت مالیات انتقال ملک: پس از اخذ مجوز، فروشنده و خریدار باید مالیات انتقال ملک را پرداخت کرده و به اداره ثبت‌اسناد مراجعه کنند تا مالکیت ملک انتقال یابد.

توجه داشته باشید که در صورت داشتن سوابق کیفری در هر کشوری، امکان خرید ملک در قبرس وجود ندارد.

راهنمای قانونی برای خرید ملک در قبرس شمالی: از قدم اول تا ثبت مالکیت

مدارک موردنیاز برای خرید خانه در قبرس شمالی

در طول مراحل خرید ملک در قبرس شمالی، نیاز است تا مدارک مشخصی را برای سازمان مربوطه ارسال نمایید تا امور مربوط به مهاجرت یا سرمایه‌ گذاری در قبرس شمالی به‌درستی انجام شوند. به‌عنوان‌مثال، برای دریافت مجوز صدور سند، باید به وزارت امور داخلی کشور قبرس شمالی مراجعه نمایید.

در ادامه، پرتال مهاجرتی برای شما فعال خواهد شد تا بتوانید مدارک موردنیاز اعم از قرارداد اجاره و یا سند ملکی که در آن ساکن هستید، صفحه اول پاسپورت، سند ملکی که خریداری کرده‌اید و نامه مختار را در سامانه مربوطه آپلود کنید. به‌منظور تأیید مدارکی که آپلود کرده‌اید، زمانی برای مراجعه به اداره پلیس مشخص خواهد شد. در این مرحله باید تمکن مالی ده هزار دلاری را به پلیس ارائه دهید. این مبلغ می‌تواند در یکی از بانک‌های قبرس شمالی گذاشته شود یا از ایران به‌صورت ترجمه‌شده ارائه گردد. بعد از ارائه تمکن مالی به پلیس، باید به بیمارستان مراجعه کنید تا تست خون، آزمایش حساسیت، پرداخت‌های مالیاتی و بیمه سلامت را انجام دهید. با اتمام این مراحل، شما شهروند قبرس محسوب می‌شوید و می‌توانید از تمامی حقوق شهروندی این کشور بهره‌مند شوید.

جذابیت‌های خرید خانه در قبرس شمالی چیست؟

در قبرس شمالی، ویژگی‌های متعددی وجود دارند که هر کسی را به خرید ملک و سرمایه‌ گذاری در قبرس شمالی جذب می‌کنند. اگر بخواهیم به تعدادی از جذابیت‌های خرید ملک و مهاجرت به قبرس شمالی اشاره کنیم، می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • هزینه‌های جاری کمتر: در قبرس شمالی، نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی، هزینه‌های جاری ازجمله خوراک، پوشاک، رفت‌وآمد، تحصیل، خودرو، خانه، مالیات، اینترنت و… کمتر است.
  • کیفیت محصولات و نگرانی کمتر: محصولات در قبرس شمالی به‌اندازه لازم باکیفیت هستند و خریداران نگرانی از این بابت ندارند.
  • مراکز تفریحی و گردشگری: وجود مراکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری زیاد در قبرس شمالی، هر گردشگری را جذب می‌کند.
  • مناطق ساحلی و فعالیت‌های ورزشی: مناطق ساحلی و دریایی مدیترانه، زمین‌های ورزشی و مکان‌های مناسب برای دوچرخه سواری، جذابیت خاصی به قبرس شمالی می‌بخشند.
  • سرعت در خرید ملک: فرایند خرید ملک در قبرس شمالی بسیار سریع انجام می‌شود و دولت این کشور، این امر را به‌منظور راحتی اتباع خارجی تسهیل کرده است.
  • انواع خانه‌ها و امکانات پرداخت: انواع خانه‌های آپارتمانی، شهرکی، و ساحلی در قبرس شمالی موجودند و امکان پرداخت مبلغ خرید به‌صورت اقساطی برای خریداران فراهم‌شده است.

قیمت خرید ملک در قبرس شمالی چگونه است؟

خرید ملک در قبرس شمالی با قیمت‌های متنوع و شرایط پرداخت مختلف برای خریداران در دسترس است. این قیمت‌ها بسته به امکانات و مکان جغرافیایی ملک متغیر است. همچنین، بهترین زمان برای خرید ملک ازنظر قیمت، زمانی است که پروژه در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد. در این حالت، می‌توان با کمترین هزینه و اقساط بیشتر به خرید ملک موردنظر دست یافت. قیمت خرید یک سوئیت با مساحت ۴۰ مترمربع در شهر ماگوسا از ۴۰.۰۰۰ پوند انگلیس تعیین‌شده است. همچنین، خانه یک‌خوابه در همان منطقه با قیمت ۵۰.۰۰۰ پوند و ملک دوخوابه نیز با قیمت ۶۰.۰۰۰ پوند انگلیسی در دسترس است.

 

راهنمای قانونی برای خرید ملک در قبرس شمالی: از قدم اول تا ثبت مالکیت

کلام پایانی

در حال حاضر، خرید ملک در قبرس شمالی را یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری می‌دانیم که می‌تواند به اخذ اقامت برای خود شما و خانواده محترمتان منجر شود. ازاین‌جهت، اگر قصد سرمایه‌ گذاری در قبرس شمالی را دارید، شرکت سرمایه‌ گذاری بازرگان با تیم حرفه‌ای خود، یکی از شرکت‌های فعال و تخصصی در زمینه خرید ملک، سرمایه‌گذاری و مهاجرت به قبرس شمالی است که در تمامی مسائل، به شما مشاوره خواهد داد. ما در کنار شما هستیم تا از ابتدا تا انتهای خرید ملک را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید. کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شرکت بازرگان به آدرس bazarganinvestment.com مراجعه فرمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.