تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 12:30
کد خبر : 112551

رتبه بندی ۵ تعمیرگاه برتر مگان در تهران

رتبه بندی ۵ تعمیرگاه برتر مگان در تهران

وسایل نقلیه و خودروها در ایران تبدیل به یکی از سرمایه های هر خانواده ای شده اند و به همین دلیل نگهداری از آن جزو اولویت های هر خانواده ای است. در صنعت تولید خودرو قطعات مختلفی استفاده می شود که به دلیل استفاده مکرر کارکرد آن ها دچار فرسودگی شده و کارایی آن ها

وسایل نقلیه و خودروها در ایران تبدیل به یکی از سرمایه های هر خانواده ای شده اند و به همین دلیل نگهداری از آن جزو اولویت های هر خانواده ای است. در صنعت تولید خودرو قطعات مختلفی استفاده می شود که به دلیل استفاده مکرر کارکرد آن ها دچار فرسودگی شده و کارایی آن ها کاهش پیدا می کند. لذا لازم است که تعمیرات هر مدلی از ماشین را که دارید به تعمیرکار حرفه ای بسپارید تا بتوانید به مدت طولانی تری از خودرو خود استفاده کنید. 

یکی از خودروهای خانوادگی در ایران که طرفدار زیادی دارد مگان می باشد. تعمیرگاه تخصصی مگان مرکز تعمیرگاهی تخصصی در زمینه تعمیر خودروهای رنو مگان می باشد که کلیه امور خدماتی خود را می توانید به این مجموعه بسپارید. در این بخش می خواهیم ۱۰ تعمیرگاه برتر مگان در تهران را به شما معرفی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو

یکی از بهترین تعمیرگاه هایی که در شرق تهران فعالیت می کند و تمامی خدمات مربوط به تعمیر خودرو مگان را ارائه می دهد ایران رنو می باشد. این مجموعه در تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفتم شمالی واقع شده است و از سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرده است. تمامی خدمات مجموعه ایران رنو با گارانتی و به صورت تضمینی ارائه می شود.

خدماتی که در ایران رنو برای خودرو مگان ارائه می شود به شرح زیر می باشد:

  • کلیه تعمیرات موتوری و تعمیر گیربکس
  • امور تخصصی تعمیر گیربکس‌های دستی و اتوماتیک
  • تعویض روغن موتور و روغن گیربکس اتوماتیک رنو و کلیه خدمات تعویض روغن
  • انجام سرویس‌های دوره‌ای نظیر دیاگ اصلی و تخصصی شرکت و تنظیم موتور و شست‌وشوی انژکتور جهت کاهش مصرف سوخت
  • انجام کلیه خدمات مربوط به جلوبندی
  • ارائه قطعات اصلی شرکت با تضمین کیفیت و کارکرد
  • تعویض سرسیلندر، واشر سرسیلندر، تسمه‌تایم و لنت‌های خودرو توسط تعمیرکاران ماهر تعمیرگاه تخصصی مگان
  • رفع عیوب برقی  و تعمیر جعبه‌فرمان در کنار تعویض دیسک صفحه خودورهای ساندرو و مگان و دیگر خانواده رنو

وب سایت: www.iranreno.ir

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۸۹۶۵۰۹

تعمیرگاه تخصصی ایران اتوریپیر

خودرو مگان یک خودرو خانوادگی است که در صورت خرابی ممکن است برای تعمیر آن هزینه های زیادی متحمل شوید. یکی از مهم ترین بخش های خودرو گیربکس آن می باشد که لازم است برای تعمیر و یا سرویس آن بسیار دقیق باشید. ایران اتوریپیر یکی از تعمیرگاه های متخصص در زمینه تعمیر گیربکس مگان می باشد که به صورت تخصصی این کار را پیش می برد. اگر برای تعمیر گیربکس مگان نیاز به سرویس دارید این تعمیرگاه را از دست ندهید.

وب سایت: www.iranautorepair.com

شماره تماس: ۰۹۱۲۵۰۵۴۹۹۷

تعمیرگاه تخصصی renoir

رعایت نکات نگهداری و مراقبت برابر دستورالعمل و اصول نگهداری خودرو از مسائلی است که سلامت و عمکلرد ماشین را همراه خواهد داشت. از جمله نکات مهمی مورد توصیه کارکنان باتجربه تعمیرگاه تخصصی مگان می‌باشد تعویض تسمه‌تایم خودرو در هر ۶۰ هزار کارکرد و تعویض روغن گیربکس اتوماتیک در هر ۵۰ هزار کارکرد خودرو می‌باشد. برای سرویس دوره ای کامل خودرو می توانید به تعمیرگاه renoir مراجعه کنید.

وب سایت: www.renoir.ir

شماره تماس: ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰

تعمیرگاه تخصصی رنو اتوماتیک

از دیگر تعمیرگاه هایی که می توانید برای تعمیر خودرو مگان خود به آن مراجعه کنید رنو اتوماتیک می باشد که خدمات خوبی را ارائه داده است.

تعمیرگاه تخصصی رنو وان

تعمیرگاه رنو وان نیز از دیگر تعمیرگاه هایی می باشد که در تهران فعالیت می کند. این مجموعه نیز خدمات متنوعی ارائه می دهد و جزو بهترین ها می باشد.

سخن پایانی

رنو مگان یک خودروی پرفروش با طراحی پیچیده‌ای است که توسط یک خودروساز فرانسوی تولید شده‌است. رنو مگان با دو موتور ۱۶۰۰ و ۲۰۰۰ به بازار عرضه می‌شود. به دلیل پیچیدگی و ظرافتی که این مدل خودروها دارند، یکی از مسائل بزرگی که معمولاً صاحبان این خودروها درگیر آن می‌شوند، یافتن یک تعمیرگاه تخصصی مگان است که برای هر خودرویی از عوامل ضروری به‌حساب می‌آید. تعمیرگاه مگان تهران با داشتن ویژگی‌های فراوانی که دارد و علاوه‌بر آن وجود تعمیرکاران باتجربه، نیاز صاحبان این نوع خودروها را از هر لحاظ برطرف می‌کند؛ بهتر است از سپردن خودروی خود به‌دست تعمیرکاران متفرقه خودداری کنید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.