تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 12:46
کد خبر : 104073

سخنگوی جهاد اسلامی:

روزهای آتی آکنده از غافلگیری است

روزهای آتی آکنده از غافلگیری است

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به عملیات ضدصهیونیستی در غرب رام الله که به هلاکت نظامی صهیونیست منجر شد، از روزهای سختی که در انتظار صهیونیست‌هاست، سخن گفت.

به گزارش تیتر داغ؛ مصعب البریم سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: عملیات شهادت طلبانه در مناطق مختلف کرانه باختری نشان دهنده این است که ملت فلسطین و مقاومت آن توان مقابله و شکست دشمن صهیونیست را دارد.

وی افزود: دشمن هم اکنون به سبب افزایش عملیات مقاومتی در نگرانی و وحشت به سر می‌برد و در کرانه باختری با بحران و تنگنای شدیدی روبرو است.

البریم گفت: گسترش دامنه عملیات گردان‌های قدس و وارد کردن تلفات و خسارات به نظامیان صهیونیست در کرانه باختری، پیامی آشکار به اشغالگران و شهرک نشینان است که فرصتی برای زندگی راحت ندارند.

وی افزود: عملیات غرب رام الله، دنباله رویارویی گردان نابلس است که به زخمی شدن چهار نظامی صهیونیست منجر شد. دشمن با غافلگیری‌های بیشتری روبرو خواهد شد. مقاومت اجازه قتل زنان و کودکان و سالخوردگان و تعقیب مبارزان را به نظامیان صهیونیست نخواهد داد و تا شکست دشمن صهیونیست دست از فعالیت برنمی دارد.

البریم گفت: طی روزهای آتی هزینه اشغالگران را بالا خواهیم برد و عملیات‌های ضدصهیونیستی تشدید خواهد شد. با وجود کمبود امکانات اما مقاومت پویا است و مبارزان اراده مستحکم دارند. روزهای آتی آکنده از نگرانی برای نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان رژیم موقت خواهد بود. اشغالگران توان حفاظت از نظامیان و شهرک نشینان در برابر ضربات مقاومت را ندارند و این نشانه نزدیک بودن زوال آن در فلسطین است.

جبهه دموکراتیک فلسطین: اشغالگران تاوان سنگینی دادند

طلال ابوظریفه عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک فلسطین اعلام کرد: اشغالگران امروز تاوان سنگین جنایت حمله به نابلس را دادند.

وی افزود: اشغالگران تاوان سنگین‌تری به هر اندازه که جنایت بیشتری علیه ملت و سرزمین ما و مقدسات انجام دهند پرداخت خواهند کرد. آنها هرگز در کاهش عملیات ضدصهیونیستی راه به جایی نخواهند برد و گزینه مردم فلسطین مقابله با ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان و مقابله با الحاق و شهرک سازی است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین: دشمن صهیونیست بداند که در برابر جوانان به پاخاسته شکست خواهد خورد

کمیته‌های مقاومت فلسطین هم از این عملیات تمجید به عمل آوردند و بیان کرد: این عملیات تأکیدی بر ناتوانی دشمن صهیونیست در مقابله با مبارزان فلسطینی است.

در این بیانیه آمده است: دشمن صهیونیست و سران فاشیست ان باید بدانند که تحرکات آنها برای ایجاد واقعیت جدید در قدس و مسجدالاقصی در برابر ضربات مقاومت و جوانان به پاخاسته در هر مکان از اراضی اشغالی شکست خواهد خورد و هر جنایت صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند.

منبع: فلسطین الیوم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.