تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1402 - 11:22
کد خبر : 107970

سنتکام مدعی ورود زیردریایی هسته‌ای آمریکا به خاورمیانه شد

سنتکام مدعی ورود زیردریایی هسته‌ای آمریکا به خاورمیانه شد

فرماندهی مرکزی نیروهای تروریستی آمریکا در خاورمیانه (سنتکام) مدعی شد که نیروی دریایی این کشور یک زیردریایی هسته‌ای به منطقه اعزام کرده است.

به گزارش تیتر داغ؛ فرماندهی مرکزی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه (سنتکام) در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) مدعی شد: یک زیردریایی کلاس اوهایو، پنجم نوامبر ۲۰۲۳، به مقر فرماندهی مرکزی آمریکا رسید.

پس از عملیات بزرگ مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) که اشغالگران را به شدت غافلگیر کرد، واشنگتن در حمایت از تل‌آویو دو ناو هواپیمابر به شرق دریای مدیترانه فرستاده است.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا درباره اعزام این ناوها اعلام کرده بود که «ناو هواپیمابر یواس‌اس دوایت آیزنهاور حامل ۹ اسکادران هوایی و دو ناوشکن با توانایی پرتاب موشک هدایت‌شونده، با هدف ایجاد بازدارندگی مقابل هرگونه اقدام علیه رژیم صهیونیستی، به سمت شرق دریای مدیترانه اعزام شده است.

در پی عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی، اشغالگران در اقدامی تلافی‌جویانه و وحشیانه حملات گسترده‌ای را علیه مردم بی‌دفاع غزه انجام داده‌اند به طوری که براساس اعلام وزارت بهداشت غزه، تاکنون ۹ هزار و ۴۸۸ نفر به شهادت رسیده‌اند. سخنگوی این وزارتخانه اعلام کرد که سه هزار و ۹۰۰ نفر از شهدا کودک و ۲۵۰۰ نفر نیز زن هستند.

منبع: آناتولی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.