تاریخ انتشار : دوشنبه 9 خرداد 1401 - 15:35
کد خبر : 32250

سیر تا پیاز لیزر موهای زائد بدن

سیر تا پیاز لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد چیست؟ لیزر موهای زائد از بین بردن مو های زائد بدن با استفاده از نور و پالس های لیزر می باشد. لیزر فولیکول ها و ریشه موهای زائد را حذف می کنند.برای آشنایی بیشتر با روند این موضوع میتوانید مقاله چرا باید موهای زائد بدن را لیزر کنیم؟ لیزر موهای زائد باعث از

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد از بین بردن مو های زائد بدن با استفاده از نور و پالس های لیزر می باشد. لیزر فولیکول ها و ریشه موهای زائد را حذف می کنند.برای آشنایی بیشتر با روند این موضوع میتوانید مقاله چرا باید موهای زائد بدن را لیزر کنیم؟ لیزر موهای زائد باعث از بین بردن پیاز مو شده و موهای بدن را کاهش و از رشد آن جلوگیری می کند. و این مورد میتواند به صورت دائمی باشد و دیگر شاهد رشد موهای زائد بدن نباشید که به چند عامل بستگی دارد .

روند لیزر موهای زائد چگونه است؟

در زمان لیزر باید توجه داشته باشید که قبل انجام لیزر حتما باید ناحیه مورد نظر را شیو کرده باشید و از عینک مخصوص لیزر برای جلوگیری از برخورد مستقیم لیزر به چشم استفاده کنید. زمان لیزر به مقدار آن و دستگاه لیزر بستگی دارد. معمولا لیزر فول بادی برای خانم ها حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زمان میبرد که اگر شما لیزر نواحی خاصی مد نظرتان باشد این زمان قاعدتا کمتر خواهد شد. در زمان لیزر ممکن است با داغ شدن پوست کمی احساس سوزش و خارش داشته باشید که این طبیعی است و مشکل خاصی ندارد.

رهایی از شر موهای زائد

قطعا روش های متنوعی برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد ولی لیزر موهای زائد قطعا بهترین، تمیز ترین و ماندگارترین راه از بین بردن موهای زائد بدن می باشد. لیزر موهای زائد نسبت به روش های دیگر فوایدی دارد مثل:

·       سریع و فوری انجام می شود

·       تمیز و بدون نیاز به پماد یا ژل خاصی است

·       ماندگاری بسیار بالاتری دارد

·       برای همه نوع پوست و مو جواب می دهد

·      اگر به صورت مرتب انجام شود دائمی خواهد بود

انجام لیزر موهای زائد در کنار عمل های زیبایی و جراحی پلاستیک، یکی از رایج ترین راه های بهبود زیبایی ظاهری افراد نیز محسوب می شود.همچنین این روش محبوبیت زیادی بین افراد به ویژه بانوان دارد.

برای لیزر موهای زائد ابتدا بر اساس نوع و رنگ پوست فرد یک دستگاه لیزر مناسب به منظور انجام حذف موهای زائد در نظر گرفته می شود.

سیر تا پیاز لیزر موهای زائد بدن

انتخاب نوع دستگاه لیزر از اهمیت بالایی برخوردار است. قطعا یکی از مهمترین ملاک ها در اتفاقاتی که بعد از لیزر می افتد دستگاهی است که با آن لیزر موهای زائد را انجام می دهید. دلیل هم این است که شاید طول موج پرتوی نوری برای هر دستگاه برای هر نوع پوستی متفاوت است و باید نوع دستگاه و رنگ پوست مناسب با هم انتخاب شوند.شاید بتوان گفت در حال حاضر بهترین روش اصلاح موهای زائد زنان لیزر موهای زائد باشد.

در صورتی که شخص قصد انجام از بین بردن موهای زائد را در چند منطقه مختلف از بدن و اندام های خود داشته باشد،

لیزر موهای زائد برای یک سری شرایط خاص و یک افراد خاصی مناسب نیست، این افراد ممکن است به دلیل یک سری اختلالات و شرایطی مثل شرایط زیر بعد از لیزر دچار مشکل شوند. این شرایط به شرح زیر است:

افرادی که اختلالات هورمونی دارند

افرادی که دارو های خاصی مصرف می کنند

افرادی که بیماری های خاص دارند

وجود گوشت اضافه در محل لیزر

عفونت های موضعی مثل جوش های چرکی

توجه داشته باشید قبل از انجام لیزر موهای زائد باید یک سری پیش نیازها را انجام بدید که به شرح زیر است:

نواحی که قرار است لیزر شود حتما باید شیو شده باشد

برای اینکه درد کمتری حس کنید میتوانید از ژل های بی حسی استفاده کنید

در حین لیزر حتما از عینک مناسب جهت جلوگیری از برخورد مستقیم لیزر به چشم ها استفاده کنید.

تا ۲-۳ روز بعد از لیزر موهای زائد از ورود استخر و سونا خود داری کنید

در سایت کلینیک فایندر میتوانید بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد تهران و ایران را مشاهده کنید . شما پزشکان و صاحبان کلینیک های مختلف هم میتوانید آفر ها و تخفیفات و آگهی های خود را در سایت کلینیک فایندر به مخاطبان بیشتری نمایش دهید. این سایت مرجع معرفی بهترین کلینیک ها تهران و ایران می باشد .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.